Vitaminer

BambinoLukas

Gift med forumet
Er det noen av barna som får vitaminer? (Biovit, Sanasol el?) Vi var hos tanta og onkelen til Lukas i dag og da fikk han smake Biovit. Han syns det var kjempegodt og ropte ut: Nam! [:D]

Han får tran men trenger de noe mer tro?
(Jeg skal høre på hs neste gang vi skal dit men tenkte å høre med dere også.. [:)])

Nei, her er det dårlig med vitaminer og tran gitt... Uff, stakkars Ida....

Ønsker gjerne å høre hva som bør gis... har litt lite peiling her - ganske tydelig ja...[:D]

her går det i frisk frukt hver dag (banan, eple osv), tran og fluortabletter.ellers får hun ikke noe mer.tror ikke de trenger det. de får jo mat som vi spiser nå og vi prøver å ha et så sunt kosthold som mulig og det er jo delte meninger om man trenger vitamintilskudd eller om det er nok vitaminer i den maten vi spiser.

Helene får multivitaminer eller Sanasol. Akkurat nå er det en flaske multivitaminer hun får av. Tran nekter hun.

ORIGINAL: simensmamma

Simen får tran. Tror ikke han trenger å få mer vitamin tilskudd hvis han får tran. får jo en del gjennom maten og.[:)]

Magnus også.

Jeg gir Tran og Biovit ,pluss jerntilskudd pga at de ble for tidlig født.
Alt går ned på høykant. [:D]

Biovit her også, og det har jeg fått siden jeg var lita også.. pga oppkast av tran..(forståelig da)[:)]

Hær går det i D-vitaminer enda.

Back
Topp