Vitaminer

SusiEmilie

Blir kjent med forumet
Tar dere ekstra vitamina? Og hva tar dere? Jeg har gått en del ned i vekt, (ikje klart å Spis så masse, grunnet kvalme) og er redd den lille ikkje får i seg det den skal. Er i uke 16+5
Tar den lille det den trenger uansett??
Hvor lenge tok/tar dere folsyre?
 
Folsyre tok jeg ut uke 14 (anbefalt av lege) når jeg var inne på 12 ukers kontroll tok jeg masse prøver på om jeg manglet noe. Og det var alt i orden finnes gravid vitamin tabletter på apoteket (spør der) som du kan ta. Jeg er så kvalm oģ uvell at jeg hadde uansett ikke kunnet svelge de.
 
Tar dere ekstra vitamina? Og hva tar dere? Jeg har gått en del ned i vekt, (ikje klart å Spis så masse, grunnet kvalme) og er redd den lille ikkje får i seg det den skal. Er i uke 16+5
Tar den lille det den trenger uansett??
Hvor lenge tok/tar dere folsyre?
Babyen tar forresten det den trenger fra deg, så blir det deg eventuelt som ikke får det den trenger.
 
Ok. Men da er det greit[emoji85] så lenge den lille har det bra[emoji173]️[emoji173]️
Takk for svar
 
Tar folsyre, så langt ingen ting annet. Men skal sies at jeg tror jeg må begynne med trankapsler eller noe, for jeg utstår virkelig ikke tanken på fisk om dagen. Spiser vanligvis mye av det, og mannen lager de deiligste retter, men det hjelper ikke nå... [emoji849]
 
Den lille tar den næringa den trenger fra deg uansett :)
 
Back
Topp