Vitaminer

charmiiss

Gift med forumet
Aprillykke 2017
Hvilke vitaminer tar dere?


Jeg tar folat og har tatt det en stund, men er litt i villråd om andre.. Tenkte kanskje kjøpe en sånn Gravid pakke på apoteket rett og slett.
 
Jeg tar folat, tran og multivitamin. Vurderte også gravidpakke, men syntes det var så dyrt:rolleyes:
 
Folat, omega 3, multivitamin og magnesium. Magnesium har jeg brukt mot rastløse bein siden forrige svangerskap, også hjelper det på fordøyelsen når man går gravid :)
 
Folat og tar nå magnesium fordi jeg har fått SÅ rastløse ben (mistenker graviditeten..?). Skal ta tran ... Ellers er det vel greit så lenge man har normal kost ..?
 
Viste ikke at rastløse ben kom av graviditeten, har det til vanlig å, men nå er jeg blitt værre:p
Vet ikke ... Lurer på ... ? Har vært plaget i perioder tidligere. Fikk akutt anfall noen dager siden, klarte ikke sitte i ro i over en hel dag, klarte heldigvis å sove da ... Men i våken tilstand var det verre enn verst ... litt bedre nå, men merker det fortsatt innimellom. Er marinert i magnesium :p
 
Vet ikke ... Lurer på ... ? Har vært plaget i perioder tidligere. Fikk akutt anfall noen dager siden, klarte ikke sitte i ro i over en hel dag, klarte heldigvis å sove da ... Men i våken tilstand var det verre enn verst ... litt bedre nå, men merker det fortsatt innimellom. Er marinert i magnesium :p
Ser at det er flere som nevner det så er derfor jeg lurer:smug:
Har liksom ikke lagt merke til det før det ble sagt:shy:
 
Back
Topp