Vitaminer

LykkeligRose

Glad i forumet
Hvilke tar dere/tenker å ta?

Har prøvd meg på gravidvitaminene fra apoteket nå for å få nok b-vitaminer + forlat. Dette var eneste muligheten for det. Noen fler som tar/skal ta de?

B-vit med folat og omega 3 og muligens multivitamin:)

Tar omega 3, D og folat. Har tatt de to første lenge pga revmatisk sykdom :) og herregud så fine negler jeg har fått av de!

Fra jeg slutter med prevensjon og frem til nå har jeg bare tatt folat, men nå skal jeg begynne med de "gravid-vitaminene" fra Apoteket. Synes det er kjekt med en pakke full av alt man trenger:)

Jeg tar multivitaminer, omega 3, B-kompleks og magnesium (både omega-3 kapslene og multivitaminene inneholder vit D). Kommer til å ta kalsium også etterhvert

Foreløpig tar jeg folat, Omega 3, D og B-vitaminer. Har både B12-mangel og D-vitaminmangel så de sistnevnte har jeg tatt lenge.

Tar Folat, men starter nok med tran nå.

Jeg tar folat, og skal skaffe meg multivitaminer og omega3 etter nyttår :-)

Omega 3,6,9
E vitamin (stopper med det i dag)
Multivitamin med jern
Folat
Wild yam (stopper med det i dag)

Folat og D-vitaminer, men tenkt å starte med tran også.

Tar den "gravid" pakken, enkelt å forholde seg til syns jeg, til tross for at det er dyrt :confused::p

Dere som tar multivitaminer, hvorfor tar dere masse greier ved siden av? Er det ikke nok i den? Tar også det, men har tenkt at det holder med den. Er det helt feil? :o image.jpeg

Dere som tar multivitaminer, hvorfor tar dere masse greier ved siden av? Er det ikke nok i den? Tar også det, men har tenkt at det holder med den. Er det helt feil? :o Vis vedlegget 153392
Jeg mangler vitamin D, B og jern. C vitaminer styrker opptaket av jern. Er selvfølgelig i samråd med lege :) Har ekstremt lave verdier.

Jeg bruker lifeline care sin gravid pakke, kjøpt på apoteket :)

Jeg begynte på den gravid-pakken da vi begynte å prøve, men har problemer med å svelge så store tabletter. Så nå tar jeg kun folat (biiiittesmå tabletter), og skal høre med lege om hva annet jeg bør ta :)

Back
Topp