Vitaminer :)

Gravid15

Forelsket i forumet
Flere som tar vitamintilskudd? Og ikke bare folsyre? :)
Dama på apoteket kom med denne boksen, og sa at den var en gravid kvinnes beste venn :p erfaringer?
Ble selv småkvalm 30-45 min etter første 2 var tatt, men det ble med den gangen :p
ImageUploadedByBV Forum1431009057.344255.jpg
 
Ja, jeg og ta slik :)
 
Tok også bare folsyre og litt tran (minimalt!!:p) fra positiv test, men så fant jeg denne og måtte prøve :)
Mest pga at pakken var så rosa og fargerik :p haha

Veldig greit å ha alt i ett ja :) slipper forskjellige bokser med forskjellige vitaminer osv :) disse står ved siden av brødboksen så de blir husket på hver mårra og kveld :)
 
Tar folsyre, jern og kalsiumtabletter :)
 
Jeg tar multivitaminer, eskimo omega3, folsyre, D-vit og innimellom c-vit brusetabletter :D og nå har jeg tatt hvitløkstabletter pga urinveisinfeksjon.
 
Man kan ta for mye, særlig som gravid, så på passe på å kombinere rett er viktig
Eller ta ferdig kombinasjon.

Jeg tar bare tranpiller og folat og vit d, har kastet opp nok ganger adm de der i tidligere svangerskap. Skal likevel vurdere det neste gang jeg er på apoteket, men vi får se.
 
Man kan ta for mye, særlig som gravid, så på passe på å kombinere rett er viktig
Eller ta ferdig kombinasjon.

Jeg tar bare tranpiller og folat og vit d, har kastet opp nok ganger adm de der i tidligere svangerskap. Skal likevel vurdere det neste gang jeg er på apoteket, men vi får se.


Ferdig kominasjon er altså helt trygt?
 
Har ikke blitt kvalm noen av de andre gangene :) ble med første dosen :)
Mye mulig at det ikke var vitaminene jeg ble kvalm av engang, vet jo aldri når enn er gravid :p
Det er sant! Mn har hørt at mange har blitt kvalm av sånne pakker med kosttilskudd når omega-3 tablettene sprekker i magen :)
 
Back
Topp