Vitaminer

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Tar dere sånn kosttilskudd for gravide og ammende?

Har en boks stående. Men glemmer å ta det.. Var ikke kjempe flink sist heller, men flinkere enn nå :p

Folaten var jeg flink til da men :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ta jeg. Og husker det faktisk nesten hver kveld. For legger brettet vedsiden av tannbørsten. :) har aldri vært flink til slik før nå. :p

De pillene i den boksen er for store synes jeg. Men tar folat og en kapsel for å øke jernlageret. Har boksen stående, burde ha tatt de jeg klarer..

De pillene i den boksen er for store synes jeg. Men tar folat og en kapsel for å øke jernlageret. Har boksen stående, burde ha tatt de jeg klarer..

Ja syns de er for store jeg å. Og så syns jeg de omega3 kapslene er så ekle.. Raper tran resten av dagen :p
Jern har jeg for mye av ( slik var det sist å:p) er vist veldig unormalt :p

Jeg sliter veldig mye med å ta kosttilskudd og jeg burde virkelig tatt dem. Men kaster opp så lett av tablettene. Målet er å ta dem på kvelden, men når magen først er litt rolig, er det deilig å la den slippe:O

Tok folat rett før jeg ble gravid og i tre mnd etter. Nå tar jeg kun omega 3:)

Jeg tar 2*D-vit, B-vit, 1000mg omega, multivitamin, kalsium OG jerntabletter. Ikke enkelt å være gastricoperert og gravid gitt!

Jeg tar vitaminene fra en sånn stor gul boks også. Legger de fram hver morgen på bordet og tar de med middagen. Ble så kvalm når jeg tok de med frokosten. Jeg har ikke hatt noen vitamin mangler så jeg syntes det går helt fint å ta de selv om de er mange og store

Tar omega3 og noen ganger de hvite store, sliter litt med kramper om natta og magnesium skal visst hjelpe. Er jern i de røde i min boks, og det trenger jeg ikke. Jern er ikke bra å ta hvis ikke man mangler det.

Jeg tar tran-beste som er :p :)

♧ Sendt fra appen ♧

Omega 3 tab, magnesium og b-vit. Tar det som jordmor har sagt jeg må ta.... Litt jern innimellom....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp