Vitaminer

~~Svima~~

Glad i forumet
Så var det vitaminer da... annet enn folat, hva tar dere eller har tenkt til å ta?

Folat
Multivitaminer m/ omega 3
Jern (fordi jeg har lavt jernnivå)

Her tar jeg folat. Så tenkte jeg å begynne å ta Omega 3.

Jeg tar folat, Lifline kostilskudd for gravid og jerntabletter (slitter med hjern mangel).

Main min har kjøpt lifeline for gravide t mæ,hainn har gjort d kvar gang æ har vorre gravid

jeg tar jerntilskudd, som er 200 mg folat i. Og B-vitaminer (pga b-12 mangel). med 200,g folat i.. Så da er jo det dekket der Så prøver eg være flink å ta omega 3 tabletter..

Omega 3 og folat her også.  Har sett en pakke på apoteket som det står gravid på, er det lifeline? Mulig det dekker alt? :)

Jeg tar folat og skal begynne å ta omega 3 nå :)

De pakkene på apoteket for gravide er jo ganske dyr, de på apoteket sa det var billigere å kjøpe folat og multivitaminer (?)..

multivitamin.b-total,c-vit,kalsium m sink og magnesium,folat,omega3

Adriana_74 skrev:
multivitamin.b-total,c-vit,kalsium m sink og magnesium,folat,omega3

Ojsann!! det var en lang liste :)

Ja de er veldig dyre på apoteket:( tror jeg får høre med legen om hva jeg trenger.

er ikke sikkert jeg trenger annet enn folat og omega 3 :)

Jeg tar folat og så koser jeg meg med 1-2 ss tran hver dag, altså omega 3

~Emilie sin Mamma~ skrev:

"koser deg"? :-)  Æsj, tar helst tabletter, men skal prøve å finne noen i mindre størrelse, de tar jo knekken på meg når de setter seg i svelget .

*Nathe* skrev:

~Emilie sin Mamma~ skrev:

"koser deg"? :-)  Æsj, tar helst tabletter, men skal prøve å finne noen i mindre størrelse, de tar jo knekken på meg når de setter seg i svelget .

Hehe, "koser meg" ja ;) Nei jeg må ærlig inrømme at tran med sitronsmak ikke er så allerværst. Altså den går ned uten brekninger, men er vel ikke akkurat dagens høydepunkt

Back
Topp