Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hvordan vitaminer kan det være greit og ta i svangerskapet??? jeg tar noe som heter gravid... er med folat og sånn men det skal man bare bruke det først trimester.. [8|]
jeg skulle kjøpe sånn gravid vit på apoteket her om dagen, også fortalte jeg at jeg brukte folat allerde, og da sa hun at det jeg trengte i tillegg da var multi vit, og det også tar jeg daglig, så da trengte jeg ikke kjøpe noe nytt...Og da kan jeg bare kutte ut folat etter tre mnd, og fortsette med multi vit....
Også blir man rådet om å ta tran eller omega 3....
Lykke til [:D]
Jeg tok gravitamin de 3 første mnd, så har jeg tatt omega 3 hele tiden. Begynte på magnesium for et par mnd siden pga kramper i leggen, det skal oxo hjelpe mot kraftige kynnere sier de. Men prat med legen/jormor før du tar noe annet en tran og gravitamin. Selv om du får kramper i leggen og vet at magnesium hjelper så børe en prate med legen først. Kanskje det er nok og spise en banan for dag.