MrsQuattro Glad i forumet 4 Jun 2010 #2 Når jeg husker på det så tar jeg multivitaminer, jern og kalium.. Og folat hver dag..
Bina Pine Bina VIP 4 Jun 2010 #3 tar folat, men har en eske med gravid (gulboks) som jeg skal begynne med når folat boksen er tom [:)]
tar folat, men har en eske med gravid (gulboks) som jeg skal begynne med når folat boksen er tom [:)]
MrsQuattro Glad i forumet 4 Jun 2010 #4 Legen min sa forresten til meg idag at jeg kunne slutte med folat i uke 8, for i uke 6 lukket nevralrøret seg..
Legen min sa forresten til meg idag at jeg kunne slutte med folat i uke 8, for i uke 6 lukket nevralrøret seg..
Skattemamma Forumet er livet VIP 4 Jun 2010 #5 Tar Gravid, og tar det nok helt til uke 12[:)] Best å være på den sikre siden[8D]
theani Glad i forumet 5 Jun 2010 #8 ORIGINAL: SkattIMagenSnart Tar Gravid, og tar det nok helt til uke 12[:)] Best å være på den sikre siden[8D]
ORIGINAL: SkattIMagenSnart Tar Gravid, og tar det nok helt til uke 12[:)] Best å være på den sikre siden[8D]