Vitaminer

miss_piggy

Flørter med forumet
Er dere flinke å ta vitamintilskudd?
Jeg tar folat og tenkte å kjøpe trantabletter imorgen. Klarer ikke å drikke tran [&:]

jeg tar multivitamer for gravide og i dem er det folat... oxo tar jeg omega 3 kids(eneste jeg klarer smaken av hehe)

Jeg har kjøpt lifeline sin pakke "Gravid" :) Der er det visst det jeg trenger:)

Jeg tar folsyre og omega 3 tabletter tror jeg det er[:)] Er veldig flink. Har de stående på badet og tar dem hver eneste dag[:)]

Tar folsyre fram til 13 uker. Tran tar jeg uansett, hver dag, året rundt. Ellers ingen ekstra tilskudd... føler at jeg spiser relativt sunt, fisk 2 x i uka. Men er en del usunne ting i tillegg...[:-]

ja jerntabletter husker jeg at jeg måtte ta forrige svangerskap etter at legen sa jeg hadde for lite blod.. kanskje jeg må det denne gang også..?[:)]

Tar folat, 2x Omega 3 (istedet for tran) og en multikosttilskudd. Spiser stort sett sunt med mye fisk og grønt, så tror jeg er dekket opp på vitaminene :)

FOlat, men det hender jeg glemmer det ja[&:]

Folat og omega 3 [:)] heldigvis fant eg sånne omega 3 tabeletter som en slipper å få oppstøt av[:D] hater å rape transmak![&:]

ORIGINAL: *MaCa*

Tar kun jern og folat...Men dette er noe jeg må ta uansett...[:-]

sign husk å ta c-vitaminer i tillegg då;) for å øke opptaket av jernet;)

Tar folsyre og omega 3

ORIGINAL: To blir tre jan2011

Den har jeg også kjøpt..
Damen på apoteket rådet meg til å ta vitaminene med appelsinjus- de smakte ikke så jæ. da + kroppen tok de fortere opp[:)]

bruker samme her [:D]

Jeg greide ikke ta den sist jeg var gravid ble så dårlig.. så holder meg til Folat.... Spiser masse frukt å grønnt så tror jeg får i meg endel vitaminer!!!

Me too [:D]

Back
Topp