Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg tar lifeline care sine vitaminer som er for gravide. Har fått beskjed at jeg bare kan ta de hele svangerskapet og fortsette med kun omega-3 etterpå De er litt dyre ja, men har kjøpt når det var tilbud
Tar en som heter mamma, fra apoteket. Har ikke tatt de hver dag, men når jeg husker på det.. Og jeg har jammen klart å gå oppover i HB. Så fra 10.6 til 10.9 på en mnd.. Syns det var bra æ
Tar multivitaminer som inneholder både omega 3 og folat bl.a, pluss at jeg tar magnesium og D-vitamin (men det er fordi jeg hadde lavt D-vitamin nivå da jeg tok blodprøver i starten av svangerskapet)
Jeg tok bare aminojern i forebyggende syfte og omega-3 kapsler (klarer ikke tran!!) men så noterte legen mangel på B-12 og ville at jeg skulle ta vitaminer for gravide. Var heldigvis 30- eller 40% på de når jeg gikk på apoteket etterpå, men steike så dyre de er!
Jeg har igjen frem til 2-3 uker før termin, etter det går jeg over på vanlige vitaminer eller bare omega 3 kapsler igjen den siste tiden
Vanlig multivitamin, jern og trankapsler. B-vit innimellom. Tok også D-vit en stund pga lave verdier, men det gikk over
Gravid-vitaminer er latterlig dyre, og helt unødvendig om man ser på innholdet i dem i forhold til multivitamin.
Jeg tar ingenting. Tok omega-3-fettsyrer i starten, men ble så kvalm av det at jeg sluttet. Spiser fisk eller fiskeprodukter til middag 2-3 ganger i uka og stort sett sunn mat (blir litt for mye sukker og snacks på toppen dessverre, men maten til måltidene er sunn og god).