Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vitaminer, folat og tran![]()
Her tar jeg omega 3, multivitamin med vitamin a, c, d, e, b1, b2, b3, b5, b6, b12, h, folat, kalsium, jern, jod, magnesium, sink, selen, kobber, mangan pluss en hel masse antioksidanterholder meg frisk hvertfall
))
Tar møllers tran kapsler og Folat. Tar dem om kvleden rett før sengetid så slipper jeg å rape tran hele dagen.
Om du vil ta vitaminer sammen med omga 3 anbefaler jeg deg en tur på apoteket. der har dem en type multivitaminer som er uten A og D som du får gjennom tran, og som ikke er gunstig å overdosere over tidHar du et generelt variert kosthold med innslag av frukt og grønt skal du strengt tatt ikke behøve vitamintilskudd da, men...
![]()
nei akkurat nå går det i vitaminbjørner, grønnsaks bjørner,hvilken type/merke da?
hvor har du kjøpt de da?
Bestilte på nett, (nuskin) er 3 bokser man skal ta 2 av hver boks 2 ganger om dagen. Funker bra for meg hvertfall, har matlyst på bunn for tiden, så da er det greit å få i seg det man trenger hvertfall.![]()