Vitaminer og Tran?

Ehem ingenting.. Burde vel tatt litt tran, men jeg syns ettersmaken er så dårlig å gå rape på resten av dagen! xsmile19

Tar folat og omega 3 :D

Multivitamin og tranpiller :) vurderer å begynne på folat :) burde ta jern, men fårproblemer med magen :(

Tar c-vitamin (750mg), b-vitamin (balansert mega-b-stress), biovit ;) , selolje (kapslar) og folat. Dei to førstnevnte på ordre frå kiropraktoren min pga trøbbel med låsningar og muskelstivheit :)

Folat og omega 3

Her tar jeg omega 3, multivitamin med vitamin a, c, d, e, b1, b2, b3, b5, b6, b12, h, folat, kalsium, jern, jod, magnesium, sink, selen, kobber, mangan pluss en hel masse antioksidanter :) holder meg frisk hvertfall :)))

Her tar jeg omega 3, multivitamin med vitamin a, c, d, e, b1, b2, b3, b5, b6, b12, h, folat, kalsium, jern, jod, magnesium, sink, selen, kobber, mangan pluss en hel masse antioksidanter :) holder meg frisk hvertfall :)))

hvor har du kjøpt de da?

Tar møllers tran kapsler og Folat. Tar dem om kvleden rett før sengetid så slipper jeg å rape tran hele dagen.
Om du vil ta vitaminer sammen med omga 3 anbefaler jeg deg en tur på apoteket. der har dem en type multivitaminer som er uten A og D som du får gjennom tran, og som ikke er gunstig å overdosere over tid :) Har du et generelt variert kosthold med innslag av frukt og grønt skal du strengt tatt ikke behøve vitamintilskudd da, men... :)

Tar møllers tran kapsler og Folat. Tar dem om kvleden rett før sengetid så slipper jeg å rape tran hele dagen.
Om du vil ta vitaminer sammen med omga 3 anbefaler jeg deg en tur på apoteket. der har dem en type multivitaminer som er uten A og D som du får gjennom tran, og som ikke er gunstig å overdosere over tid :) Har du et generelt variert kosthold med innslag av frukt og grønt skal du strengt tatt ikke behøve vitamintilskudd da, men... :)

Takk for det tipset! skal en tur innom apoteket etterpå! føler at jeg trenger litt tilskudd fordi jeg spiser veldig lite fortiden og har gjort det lenge.. Sliter med lite matlyst og klarer ikke å spise så mye som jeg bør.. Vært sånt helt siden jeg var/ble gravid. Og det henger tydeligvis i! Det Lille jeg spiser er sunt da..bare for lite frukt og for få måltider..

Regner med at du tenker. Så bare spis mer og oftere da.. men det er vist ikke så enkelt..

Jeg tar foreløpig bare sanasol. Den inneholder folsyre, men starter med folat så snart jeg får bekreftet graviditet. Også tar jeg c-vitaminer ved siden av.
Føler også jeg trenger mye vitaminer om dagen. Denne vinteren holder på å ta knekken på meg:P hehe Håper det snart blir snø og lyst ute:)

Ja, da kan det nok være greit med litt tilskudd. Har man ikke matlyst er det ikke så enkelt å spise :/

Foreløbig ingenting,men nå bestemte vi oss i går for å begynne å prøve da. Men min kjære skal kjøpe Folat i morgen, så da tar jeg det.

hvor har du kjøpt de da?

Bestilte på nett, (nuskin) er 3 bokser man skal ta 2 av hver boks 2 ganger om dagen. Funker bra for meg hvertfall, har matlyst på bunn for tiden, så da er det greit å få i seg det man trenger hvertfall.:)

Bestilte på nett, (nuskin) er 3 bokser man skal ta 2 av hver boks 2 ganger om dagen. Funker bra for meg hvertfall, har matlyst på bunn for tiden, så da er det greit å få i seg det man trenger hvertfall.:)

har du nettadressa?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp