Vitaminer og tran

Knøtta

Flørter med forumet
Hei jenter!

Helt siden jeg testet positivt har jeg tatt Folat i tillegg til vitaminblanding. Nå har jeg begynt med tran, og  jeg synes at det er helt forferdelig! Synes ikke det er så ille å svelge vitaminpillene, men den transmaken er jo bare helt grusom! Prøvde tran med sitronsmak, men synes fortsatt det er ille. Urk. Måtte bare få det ut :p 

Mine tranpiller gikk også rett i do - jeg føler med deg!

Jeg tar folat og trankapsler ikke noe problem heldigvis!!

Kan du ikke bare spise makrell i tomat da..?? Det smaker mye bedre..! :)) Hvis man liker det da.. :P

Makrell i tomat har jeg faktisk aldri smakt :p Jeg er nemlig kjent for å være ganske redd for å smake på mat ;) det har forsåvidt forandra seg litt i det siste, plutselig smaker jeg på alt mulig rart :) så kanskje jeg  får lurt i meg makrell i tomat ja ;)  hehe :) er vell uansett mye bedre enn tran.. ugg.... trankapsler? Smaker det like ille? :p 

Eg klarar ikkje smaken av tran, går og gulpar på det heile dagen. Men trankapslar går heilt fint. Svelg dei ned, så kjenner du ingen smak

Jeg har kjøpt en sånn boks med flere vitaminer jeg skal ta hver dag. Den heter Gravid. Det er to trankapsler, en multivitamin og en folat :) Kjekt å ha alt i en boks :)
Trankapsler smaker ikke stort nei.. Det KAN være litt ettersmak, men nesten ikke noe :)

Fantastisk! Får satse på kapsler høres det ut som :) Takk for gode tips ;)

Tar kun Folat som tilskudd per nå. Har et variert og relativt godt kosthold, så regner med jeg får imed det jeg trenger...

des09feb12 skrev:
Jeg tar folat og trankapsler ikke noe problem heldigvis!!

Samme her:)

Gubben kjøpte sånne tran gelegodterier...formet som små gele fisk..for det måtte jeg jo klare å hive i meg mente han..
Jeg åpnet pakken , og ut glei en klissete olje gul ting..Jeg heiv den i munne, tygget to ganger, svelget den....og fyyyyy inniiii saaaa heeell !!! Det er det verste jeg noen gang har vært borti!
Nei takke meg heller til å koke fisk og makrell!

Aldri spise gele tran fisk som har hatt det litt varmt på kjøkkenbordet!!

Jeg tar folat og høykonsentrerte omega 3 kapsler (trenger bare ta en til dagen). Har kjøpt de på sunkost. Merker ikke noe til transmaken. Jeg har tatt dette siden vi begynte å prøve i begynnelsen av året.

Har vært flink de siste dagene nå til å ta tranen, og har fått testet litt hva som tar vekk smaken. Så nå svelger jeg tranen og sluker ett stort glass appelsinjuice nesten i samme sekund! :) det hjelper litt.
Uff, hørtes ikke noe bedre ut med de fiskene nei :p Her hjemme har mannen fint fått lov til å være med å tran han også ;) det hjelper også litt :)  

Back
Topp