Vitaminer og sånn...

*lille*my*

Glad i forumet
Er dere flinke å ta tran og vitaminer? Hva tar dere? Jeg har en sånn pakke for gravide og ammende fra lifeline, men er ikke så flink å ta de...glemmer bare :( 2 åringen min har vært veeldig interessert i å smake hver gang jeg tar de, så i dag fikk hun, og knasket i stykker en av omega-3 kapslene..haha..slem mamma! "Nei takk mamma, mamma sine"..så nå får jeg ha de i fred regner jeg med :)

Haha ;) Jeg tar ingenting, men føler jeg burde ta noe. Tran i hvertfall. Tror jeg må kjøpe det i helga :p

Multivitaminer og omega 3 her og :)

Mormora mi dro meg inn i en helsekostbutikk, og kjøpte omega 3 til meg når hun fikk vite jeg var gravid. Haha. Ikke flink til å kjøpe sånt selv ;)

Jeg tar også det gravid og ammende kosttilskuddet fra Lifeline care :)

jeg orker ikke tanken på å ta noen kapsler eller vonde tabletter om dagen pga kvalmen, men jeg har nå skaffet sånne vitaminbjørner, som jeg har tenkt å ta når jeg har en litt god periode hvor jeg tror jeg ikke skal kaste opp på en liten stund :P

Tar omega 3, men synes det er lett å glemme de....

Må ta de til mat ellers gulper jeg tran hele dagen, og ikke alltid det frister pga. kvalme...

Men det er viktig, så må prøve å huske på dem :)

Jeg tar trankapsler og multivitaminer. Glemmer det av og til, men har blitt bedre!

Kanskje vi skulle ha hatt en tråd som vi dytter opp, så er det enklere å komme på!?!

Tar omega 3 kapsler

Bruker lifeline care sine produkter og tar så å si hver dag... 

Jeg tar tilskudd av c-vitamin, d-vitamin, omega 3 og en multivitamin...

D-vitamin er utrolig viktig for gravide, spesielt i vinterhalvåret når huden ikke eksponeres for sol...

Jeg tar desverre ingenting, men har tran stående. Har bare STORE problemer, med å få det ned. Det hjelper ikke at det er kapsler :P

Jeg er ikke noe god på tran, men lager smoothie med udo's choice i hver morgen, så får satse på at det gjør susen.. Ellers er jeg på høyt inntak av jern, magnesium og b-vitaminer. Det var visst det det skortet på, så da fylker jeg opp med det som trengs:-) Tar ikke noe multivitaminer i tillegg. Føler at det er nok med den pillecoctailen jeg har:-)

Her er det tran. Tar det sammen med gutten når vi spiser frokost.

Tok sånn vitaminpakke til gravide med forrigemann, men denne gangen har det bare blitt litt omega-3 kapsler. Spiser mye frukt og grønt og har et kosthold som stortsett er veldig bra. Satser på at det holder

*trinemor* skrev:
Tar omega 3, men synes det er lett å glemme de....

Må ta de til mat ellers gulper jeg tran hele dagen, og ikke alltid det frister pga. kvalme...

Men det er viktig, så må prøve å huske på dem :)

Tips: Enten ta de rett før du legger deg, da rekker du ikke å begynne å gulpe før du sovner ;-) Eller kjøpe slike kapsler som garanterer at du ikke gulper, de løser seg visst ikke opp før i tarmen eller noe.

Back
Topp