Vitaminer o.l.

folat og b vitaminer. folat hjelper barnet mot ryggmarksbrokk og bør tas fra dere starter prøvinga...

Hva med de vitamin-eskene som er beregnet for gravide, inneholder de nok vitamin b eller må man kjøpe det i tillegg?

De tror jeg inneholder alt man trenger ja... Tenkte å kjøpe gravid pakken neste gang jeg skal på apoteket...
Lykke til med prøvinga[:)]

stemmer det,i di pakkene inneholder alle vit.du trenger når du går gravid.di heter multivitamin til gravide.komplett innhold av vitaminer og mineraler til deg som planlegger graviditet og /eller befinner seg i første tri mester av svangerskapet med den hensikt å redusere risikoen for neuralrørsdefekter.

dagsdose inneholder 400mcg,folat.på grunn av fare for skjult vitamin b12 mangel,advares det mot inntak over tid av andre tilskudd som inneholder folat.

pakken inneholder 90 tabletter,tre stk pr dag.1 morgen å to på kveld i forbindelse med måltid.
di inneholdder disse vitaminene,a,b1,b2,b3,b6,b12,folsyre,biotin,vitamin c,d,e,k
kalsium magnesium,jern,siink,kobber,jod,mangan,krom og selen.

Da vil jeg få anbefale GraVitamin i steden, du slipper unna med å ta en tablett om dagen.Det er tabletter for 4 mnd i pakka og de inneholder dagsdosen av folat + varierende prosentandel av dagsdosen av andre vitamnier og mineraler. Vi får jo i oss en del gjennom kostholdet også!!

ja mye bedre å ta en tablett til dagen.[:D]
sist jeg tok dem ble det litt stess å huske på tre tab.til dagen.store var di også.[:'(]

Det gjelder stort sett å spise sunt og godt å få i seg alle mineraler, vitaminer og ikke minst alle sporstoffer, spiser du et sunt og variert kosthold, vil du få i deg alt du trenger. [;)]

Jepp! Eg bruker Gravitamin, prøvde først Gravid, men den smakte jo pyton!!!! Neida, eg smakte ikkje på den, men før den var komt ned der den skulle så var det komt ein ekkel smak som var heilt forferdelig. Brekte meg kvar gong..., takk og lov for at eg tilfeldigvis gikk på eit anna apotek og kjøpte den som var der; Gravitamin. Ingen dårlig smak, og ingen brekninger. Den tar eg sammen med Triomega! [:D]

Back
Topp