Vitaminer/kosttilskudd etter passert 12 uker..

Charlotte_86

Flørter med forumet
Heisann :-)

Er 13 uker idag og har sluttet med folat.. Men lurer på om jeg skal fortsette å ta tran (omega-3 tilskudd)...?

Tar dere noe annet i tillegg?:-)

hei fikk beskjed om å ta alt hele tiden i utgangspunktet.. har ikke tatt folat( klarte det ikke syntes pillene var for like p-piller og det hele virket veldig unaturligt! men vi spiser fisk.. Legen mente at jeg kunne ta omega med stor fordel, men ville ikke si at jeg måtte ta dem..

Jeg har sluttet med folat men tar Møllers Dobbel omega-3 tabletter hver dag 

Har sluttet med folat, men tar tran og det kommer jeg til å fortsette med.

Tran/omega 3 er anbefalt. Eller fisk hver dag. Jeg klarer ikke tran/omega 3 så her går det mye i makrell i tomat :-) Ellers tror jeg de gravid-pillene er bra også!

jeg fikk beskjed om å fortsette med b- og d-vitaminene, og omega-tablettene.. Gjør det enkelt, kjøper de gravidepillene så får jeg i meg det jeg skal og vel så det:)

Jeg gikk på Lifeline sin serie fra VitusApotek som var for prøvende og 1 trimester. Nå har jeg gått over til 2 trimester pakken i samme serien! Den gjelder fra og med 2 trimester til man er ferdig med å amme :)

Lurte på det samme for en stund siden. Har endt opp med 1 multivitamintablett og 2 omega 3 kapsler.. skal kjøpe kalsium i tillegg tenkte jeg, for drikker ikke melk. 

Ok, ser ut som flertallet kun tar tran nå, så da hiver jeg meg på den bølgen. Snakket med en jordmor på jobben idag, og hun sa det holdt i massevis så lenge jeg ellers var frisk og rask :-)

Back
Topp