Noen som kan anbefale vitaminer i flytende form uten smak jeg kan ha i drikken til barna slik at de ikke merket det? Har et barn som er megakresen som vi sliter med å få i mat. Vitaminbjørner kommer ikke til å funke da barnet ikke liker godteri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar. Tror kanskje jeg skal gjøre det, han er snart 4 år og vil ikke smake noe nytt. Så når han spiser et det de samme tingene hele tiden så jeg blir ikke overrasket om han mangler både det ene og det andre. Syns han ofte er syk også. Bare på han har vi brukt 13 sykedager i år, og det hadde blitt en uke til hadde det ikke vært fordi det er juleferie. Ble syk 1 juledag og er enda ikke i formJeg kjenner ikke til noe som er uten smak.
Jeg selger selv helsekost, og har i nettbutikken kosttilskudd for barn i pulverform. Dette kan røres inn i yoghurt, eller blandes ut i vann. Men de har som sagt smak. Jeg har også div. vitaminer i sprayform, som er veldig enkle å ta.
Hvis barnet er spe og spiser dårlig, ville jeg bedt om å få ta utvidede blodprøver hos lege. Feks. Mangel på sink kan gi dårlig matlyst. Altså det kan være en enkel årsak. Jeg har selv hatt småspiste barn, så kjenner til bekymringer det medfører.
Takk for svar. Tror kanskje jeg skal gjøre det, han er snart 4 år og vil ikke smake noe nytt. Så når han spiser et det de samme tingene hele tiden så jeg blir ikke overrasket om han mangler både det ene og det andre. Syns han ofte er syk også. Bare på han har vi brukt 13 sykedager i år, og det hadde blitt en uke til hadde det ikke vært fordi det er juleferie. Ble syk 1 juledag og er enda ikke i form