Vitamin D

BKNO13041

Forelsket i forumet
Hjelp, innser at jeg har slurvet noe fryktelig med d vitaminene til babyen. Som nå ikke er baby lengre, men snart to år. Har gitt i ny og ne en sjelden gang, men stort sett glemt. Mulig det var litt hyppigere i starten.

Hva ville dere gjort? Utover å begynne å gi hver dag fra nå av såklart?

Og kan lite d vitamin frem til nå gi konsekvenser senere i livet? Eller hadde konsekvensen/rakitt kommet nå?

Er fryktelig bekymret og flau over at en så enkel ting ikke har blitt gjort :( Føler meg som en skikkelig dårlig mamma akkurat nå.
 
Hjelp, innser at jeg har slurvet noe fryktelig med d vitaminene til babyen. Som nå ikke er baby lengre, men snart to år. Har gitt i ny og ne en sjelden gang, men stort sett glemt. Mulig det var litt hyppigere i starten.

Hva ville dere gjort? Utover å begynne å gi hver dag fra nå av såklart?

Og kan lite d vitamin frem til nå gi konsekvenser senere i livet? Eller hadde konsekvensen/rakitt kommet nå?

Er fryktelig bekymret og flau over at en så enkel ting ikke har blitt gjort :( Føler meg som en skikkelig dårlig mamma akkurat nå.

Om det er en trøst, så er du ikke alene altså! Burde vel muligens fått litt mer dråper den der gutten min også igrunn...

Noen som vet hva d-vitamin er så godt for?
 
D vitamin er veldig viktig. For skjelett og muskler Men barnet ditt har nok fått i seg nok og har ikke mangelsykdim tenker jeg og bare gi fra nå av du. Går helt fint.
 
Back
Topp