Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
var på 3 mndkontroll i dag, snuppa er blitt 5390 gram, 60,5 cm lang, og ho 40, helt perfekt :)
Hun fikk også sprøytene i dag, og det gikk over all forventning ;) skrek ikke til den første, og bare litt fornærmet da hun fikk sprøyte nr 2, veldig veldig kjekt :)
Jenta vår var 4920g, 57cm og ho 39 på 3 mnders kontrollen på mandag :). Under gjennomsnittet men følger sin kurve.
Fikk også første vaksine, men her satt de begge sprøytene samtidig. Synes det var grusomt jeg, hun illskrek da de satt sprøytene, men det gikk fort over da :).
Ole Thomas var 7990g, 63,5 cm og 40,5 cm h.o. i dag på 3 mnders kontrollen. Var 4000g, 50 cm lang og 35 cm h.o. ved fødsel. Han følger sin kurve bra, men er helt ytterst på gjennomsnittskurven :-P
Gutten vår var 7170g og 64,5cm. 41,5cm hodeomkrets.
Følger kurven sin fint.
Vaksinene gikk bra. Skrek jo litt men gikk fort over igjen. Håper nå bare på at han ikke får de store "plagene" av de det neste døgnet eller to.
Snuppa var 5,4kg og 60cm lag. Husker ikke hodet målet, men følger kurven sin perfekt.
Fikk også første vaksine, og det gikk veldig bra. :-) Ikke mye skriking fra henne i allefall...
Var på kontroll i dag og det gikk strålende. Første sprøyten enset han ikke, den neste var litt verre så da kom det noen tårer, men det gikk fort over :)
Målene hans er nå 66 cm. lang, 42 cm. rundt hodet og 6480 kg. Fortsatt laaaaang og slank, og selvfølgelig helt perfekt!
Jenta vår var 63 cm lang og 6,8 kg tung :) Gått opp 2,6 kg og blitt 12 cm lenger siden hun ble født! Siden jeg ammer er jeg særs fornøyd med det
Vaksinene gikk kjempebra. Hun skrek til idet de ble satt, varte vel i et par minutter max. Var strålende blid resten av dagen, sov slik hun pleier (sovnet kanskje litt lettere). Ingen reaksjon!