Viste du at du var gravid før testen slo ut?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linn
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linn

Guest
Noen ganger vet man det bare. Var det slik for deg? Eller fikk du ett kjempesjokk?
Hvis du bare viste det, hva gjorde at du viste det?

Når jeg ble gravid med nummer to viste jeg det bare. Jeg jobbet med å rulle pizzadeig-kuler og slet med hendene. Dette var for meg ett sikkert tegn på at jeg var gravid.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde kjempe stor misstanke på at jeg var d.,Flere grunner til d..Noen av dem var: neseblod(noe jeg aldri har ellers), en dag smakte alt jeg spiste og drakk kjempe salt( kunne like gjerne tatt rett fra saltbørsa), våknet alt mellom 05.30-06.30(fikk ikke sove igjen) kjempe tett nese og tørst..Er noen til men blir så mye å skrive:pAlt dette hadde jeg flere dager før jeg testet så kom ikke som sjokk da jeg fikk streker på testen:)

Visste ikke noe, men denne gangen var det planlagt. Hadde ikke trodd det skulle klaffe på første forsøk :)

Hadde stor mistanke men ville ikke helt tro på det før etter positiv(e) tester;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde kjempestor mistanke, men ble likevel litt sjokka når testen var positiv for hadde ikkje forventa at d sku gå då fort :P

Sent from my iPad using BV Forum

Visste det ikke denne gangen da jeg testa allerede 8dpo og symtomene var jo ikke kommet. Men jeg håpet jo kjempemye :)

Forrige gang visste jeg det og tok en test selv om jeg gikk på p-piller.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg mistenkte det: på dag 22 tok jeg progesterontest for å sjekke om jeg faktisk hadde fått EL av pergotime. Gynekologen ringte meg opprømt på dag 25 og spurte om jeg var gravid?! Han hadde nemlig fått resultatet på 120 (over 10 betyr EL. Høyt tall kan være gravid). Jeg sa han ikke måtte gi meg falske forhåpninger, men han hadde jo rett :D Dessuten hadde jeg en del symptomer. men turte ikke håpe, trodde virkelig ikke vi skulle få oppleve det, skulle til lapraskopi i midten av april. Avlyst det nå :D

sendt fra mobilen via BV-appen

Jeg var ganske sikker på at jeg ikke var gravid, siden jeg følte det ikke klaffet med EL denne mnd.

Jeg var sikker :) halsbrann av sjokolade 8-9 dpo førte til at jeg testet :)

Fikk en følelse i magen få dager etter el, som ett stikk nederst før en veldig varme spredde seg i hele magen. Varte toppen 5sek. Tenkte inne i meg; der satt den ;) 9dpo måtte jeg sjekke for var skrå sikker på att microjohnsen var laga, jammen stemte det :D

Jeg var ganske sikker før jeg tok test pga puppene ble så ømme og jeg var så trøtt/andpusten. Rart hvor fort kroppen reagerer! :-)

Ja jeg visste det, men forsøkte å snakke realistisk til meg selv og si at det kunne være andre ting.
Men når jeg går fra å være den snille søte jenta til å bli kjeftesmelle over natten og virkelig bite fra meg, da vet jeg at det er noe på gang.
*ler*

Jeg viste det bare noen dager etter befruktning. Kjente det i ryggen etter at jeg støvsugde huset, typisk gravidtegn for meg. :) tok tre negative testen (tok de jo alt for tidlig) men følte meg så gravid at jeg ikke trodde på de negative testene. Tilslutt ble de positive da;)

Jeg hadde egentlig ikke peiling, viste ikke når el var eller når jeg skulle ha mensen heller pga en ma i februar.
Men i bilen på vei hjem etter jobb 3 april. Så kjente jeg det strålte ut i brystene, så da viste jeg det og kjøpte en test som da viste positivt :)

♡ desember 2014 ♡

Jeg hadde mine mistanker men prøvde å overtale meg selv om at det bare var innbilning for å ikke bli skuffet;-) ømme bryst, trøtt og frøs oftere enn normalt, da tanta ikke kom som forventet var det bare å løpe å kjøpe en test

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg sa siden vi begynte å prøve at i mars klaffa det, og det gjorde det :) følte det på meg etter EL. Alt var så annderledes

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Hadde vel mer håp en mistanke Var på første av tre mulige runder med pergo. Og selv om puppene var litt såre torde jeg nesten håpe for mye. Redd for å bli skuffet, igjen. Og syns nesten det var for mye å forlange at det skulle klaffe med en gang. Selv etter en svak positiv test, var jeg ikke helt sikker. Litt vanskeligheter med å tro det enda.

Hadde STOR mistanke, men ville ikke tro helt på det siden det klaffet på første forsøk. Ble ikke overraska over testen hvertfall. Hadde vel heller blitt overraska om den ble negativ, tror jeg :P

Hadde et lite håp da dpo dagene føltes annerledes denne gangen. Mistanken kom 8dpo da mannen kommenterte at puppene mine var blitt større, og den ble forsterket 9 dpo da jeg begynte å hylgrine for en liten bagatell. Og når jeg på kvelden 9 dpo følte meg kvalm, svimmel og sulten bare en time etter middag tok jeg en test på kveldsurin. Den ble svakt postiv, men etter fristen. Tok en nye morgenen etter og da kom det svak strek før fristen. :D

Back
Topp