Vistaprint??

Har brukt de til takkekort, invitasjon og julekort, er veldig fornøyd[:D]

Har bestillt julekort og kalendere fra der to år på rad,
og er veldig fornøyd!!![:D]

ORIGINAL: Emmeline

Bare husk på at det kommer toll på varene om du overstiger 200kr. Har bestilt selv, men ikke fått enda, håper jeg blir like fornøyd som alle andre her[:)]

da mener du at det kan ikke overstige 200 kr inkl frakten?

ORIGINAL: tosøtesmå

brukt dem til julekort, veldig fornøyd!

Men dere som har bestilt masse kalendere: bestilte dere i mange bestillinger da, for å ikke komme over 200 kr summen??
Da blir det jo ikke så billig med frakten.....

Har en haug med kallendere jeg skal bestille, men må jo bestille 4-5 ganger hvis jeg skal få alle og under tollgrensa..........og når jeg da skal betale frakt for alle bestillingene blir det jo ikke billig[:-][&:]

ORIGINAL: gira

Bare husk på at det kommer toll på varene om du overstiger 200kr. Har bestilt selv, men ikke fått enda, håper jeg blir like fornøyd som alle andre her[:)]

da mener du at det kan ikke overstige 200 kr inkl frakten?

Står det på siden deres, pluss at det var en tråd i går hvor det var en som sa hun hadde fått en regning på 150 kr etter at hun hadde mottat bildene som hadde kostet 204 inkl frak. Syns det er rart for det skal vel være sånn at varen kan koste opp til 200kr, men om den koster over vil man og måtte tolle av frakten også. Bestilte iallefall for 197,- i går inkl frakt.

Det skal ikke gå ann da [8|] det er jo 20-25% av kjøp summen`?

Men dere som har bestilt masse kalendere: bestilte dere i mange bestillinger da, for å ikke komme over 200 kr summen??

Har en haug med kallendere jeg skal bestille, men må jo bestille 4-5 ganger hvis jeg skal få alle og under tollgrensa..........og når jeg da skal betale frakt for alle bestillingene blir det jo ikke billig[:-][&:]

dytter på denne[8|]?

ORIGINAL: carca

Har brukt de til takkekort, invitasjon og julekort, er veldig fornøyd[:D]

jeg også

Ikke fornøyd, fordi:

Bestilte kalendere der nå i morges. Bestilte i 2 omgangerfor å unngå toll etc (sto på sida at det ble toll på kostnader over 200).
Så etter å ha bestilt 1 runde med kalendere og fått det bekrefta så sto det at jeg kunne bestille en kalender til og få ingen frakt. Ettersom jeg skulle bestille flere kalendere så trykka jeg bare på ok. Ingenting skjedde (trodde jeg). SÅ da gikk jeg inn på ny og bestilte flere kalendere. La inn kortnr og godkjente etc, men så trykka jeg feil på siste knapp (bare ett knappetrykk som skulle til, og etter at jeg hadde godkjent summen) og da endte jeg opp med å bestille retur-merkelapper også!! Som jeg ikke trenger og som da gjorde at summen ble over 200!

Ringte inn og måtte prate på engelsk, og fikk gjort endringene. Fikk nye bestillingsbekreftelser. Da har de på ene bestillinga fjerna det glossy laget som skal være oppå kalenderen, og på den andre bestillinga så er portoen mye høyere enn det som først sto!!! ARGH!!!! Er det mulig!!!! DRITTSIDE!!!

Misfornøyd....har bestilt fotobøker - har betalt, men de har ikke registrert betalingen. Jeg kan bekrefte at den ble utført den 21.November..............så da har de ikke engang begynt å trykke bøkene!!!!

dytter på denne[8|]?

Jeg hater vistaprint!

ORIGINAL: Goolle

Får satse på at de skriver "books" på forsendelsen, så slipper jeg toll[:)]
Men jeg tror faktisk jeg sparer på å handle der lell, i forhold til å handle på japanphoto etc..

Slik tenker jeg også....
Sjekket priser på dobble julekort i år, og de lå på 14 kr og oppover....Da valgte jeg like gjerne vistaprint.
Kalenderene blir dyrere enn anntatt pga. tollen, men det får så være.
Er veldig fornøyd med kvalitet og pris derfra ifra 2 år før...[:)]

Og det er deilig å kjenne måten å lage det på, går kjapt når det er 3 år på rad[:D]

Du får det du betaler for å si det slikt [:-]
Kvaliteten er ikke akkurat på topp.

Betaler heller en 100lapp ekstra en annen plass og får 100ganger finere kort [:)]

Har bare bestilt takkekort derfra, og det er nå i år, og jeg er
utrolig fornøyd [:D]
Der kommer jeg til å fortsette å bestille fra [;)]

Back
Topp