*Gullungene*
Forumet er livet
Ser de reaklamerer fra VISTAPRINT her på BV.
Noen som har erfaring med de???
http://www.vistaprint.no
Noen som har erfaring med de???
http://www.vistaprint.no
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tosøtesmå
brukt dem til julekort, veldig fornøyd!
ORIGINAL: Emmeline
ORIGINAL: gira
ORIGINAL: Emmeline
Bare husk på at det kommer toll på varene om du overstiger 200kr. Har bestilt selv, men ikke fått enda, håper jeg blir like fornøyd som alle andre her[:)]
da mener du at det kan ikke overstige 200 kr inkl frakten?
Står det på siden deres, pluss at det var en tråd i går hvor det var en som sa hun hadde fått en regning på 150 kr etter at hun hadde mottat bildene som hadde kostet 204 inkl frak. Syns det er rart for det skal vel være sånn at varen kan koste opp til 200kr, men om den koster over vil man og måtte tolle av frakten også. Bestilte iallefall for 197,- i går inkl frakt.
Men dere som har bestilt masse kalendere: bestilte dere i mange bestillinger da, for å ikke komme over 200 kr summen??
Da blir det jo ikke så billig med frakten.....
Har en haug med kallendere jeg skal bestille, men må jo bestille 4-5 ganger hvis jeg skal få alle og under tollgrensa..........og når jeg da skal betale frakt for alle bestillingene blir det jo ikke billig[:-][&:]
ORIGINAL: carca
Har brukt de til takkekort, invitasjon og julekort, er veldig fornøyd[:D]
Men dere som har bestilt masse kalendere: bestilte dere i mange bestillinger da, for å ikke komme over 200 kr summen??
Da blir det jo ikke så billig med frakten.....
Har en haug med kallendere jeg skal bestille, men må jo bestille 4-5 ganger hvis jeg skal få alle og under tollgrensa..........og når jeg da skal betale frakt for alle bestillingene blir det jo ikke billig[:-][&:]
dytter på denne[8|]?
ORIGINAL: Goolle
Får satse på at de skriver "books" på forsendelsen, så slipper jeg toll[:)]
Men jeg tror faktisk jeg sparer på å handle der lell, i forhold til å handle på japanphoto etc..