Vistaprint - julekort

Jeg var fornøyd da vi bestilte derfra, men etter at jeg hadde sett nærmere på andre julekort fra andre leverandører så har jeg endret mening. Bestiller ikke derfra igjen. Litt for amatørmessig, svake farger, og papiret var tynt...

Syns kvaliteten ble skikkelig rar[&:] Liker bedre postfoto[:)]

Alltid bestilt ting der i fra. Jeg har alltid vært fornøyd, men veit av flere som ikek er fornøyd. 

Bestilt julekort derfra i år som tidligere år og er kjempefornøyd med kvalitet og service.

Vi har bestillt julekort og andre typer kort der flere ganger og har vært kjemefornøyd. :)

fikik 10 gratis og er veldig fornøyd.
Har bestilt kopper, memolapper, kortstokk, kortholder der før og alltid like fornøyd[:D]

Har ingen erfaringer med dem, men kan anbefale www.optimalprint.no på det varmeste! Har bestilt en del derfra, og det er topp kvalitet til en veldig rimelig penge.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Har ingen erfaringer med dem, men kan anbefale www.optimalprint.no på det varmeste! Har bestilt en del derfra, og det er topp kvalitet til en veldig rimelig penge.

Takk for tips[:)]

Vell....... jeg bestilte sånn lite album man lager selv der i fjor, omtrent på denne tiden, betalte og alt.. Ikke sett noe til det albumet nei..[:-]

Jeg bestilte derifra i år, har fått de i posten. Kjempefine, tykke papir og bra kvalitet på de jeg bestilte vertfall. 

Back
Topp