Vista og MSN

Dollface

Forumet er livet
VIP
kan noen vennligst forklare meg hvorfor msn kræsjer hver bidige gang jeg logger meg på???

Ja, jeg har vista - og jeg har aldri opplevd msnkræsj tidligere da jeg hadde xp...

Gjør jeg noe galt? Burde jeg ta et hint? Heeeelp meeeeeee!!!

Bruker Vista og WLM (Windows live messenger)
Kræsjer aldri her og har hatt det i snart 2 år uten problemer.

Sjekk om du ikke kan oppdatere til en versjon av msn enn den du har?

Kanskje de siste[8|]

[:D][:D][:D][:D] næææ jeg vet ikke jeg, mulig de ikke liker hverandre[&:]

Aner ikke....har vista og msn selv men den kræsjer aldri..
Kanksje du måoppdatere msn din..?
Eller det er virus på den..?

ORIGINAL: [K]

fikk ny pc for 2 uker siden, og installerte brand new msn da.. har avinstallert og installert på nytt - men like gæli er det..
[&o]

ORIGINAL: Dollface

fikk ny pc for 2 uker siden, og installerte brand new msn da.. har avinstallert og installert på nytt - men like gæli er det..
[&o]

Åååå så slitsomt...[X(][X(]
Nei da aner jeg ikke altså...[&:]

Vista funker bra, msn funker bra, og de funker bra sammen også[;)][:D]

har du prøvd å slette den fra datan og laste den ned på nytt?

ORIGINAL: *Mathilda*

Kan du få lasta ned den forrige msn? For det funker fint her.

hvor finner jeg den da?

Jeg må ha den 'vanlige' msn, kan ikke ha live-varianten her nå... det blei helt galt, hang seg opp og sendte helt feil[&:]

kan jo være det[8|]

Eg har vista og msn, funka bra her da asso.

Men kan da  vera da atte da e forhåndsinstalert den derre andre msn ( vetkje ka an hette, men den me standard ikon, ingen personlige bilde å alt da derre [8D])

Vetkje om da følge me vista då, men husk iallefall me hadde problem me da på ein eldre maskin, den forhåndsinstalere msn og den eg instalerte frå nette krasja mot einannen.

Nei eg kan ikkje data i da heila tatt, men da va da so dukka opp i håve mitt [:D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Men kan da  vera da atte da e forhåndsinstalert den derre andre msn ( vetkje ka an hette, men den me standard ikon, ingen personlige bilde å alt da derre [8D])

Vetkje om da følge me vista då, men husk iallefall me hadde problem me da på ein eldre maskin, den forhåndsinstalere msn og den eg instalerte frå nette krasja mot einannen.

Nei eg kan ikkje data i da heila tatt, men da va da so dukka opp i håve mitt [:D]

Nei, den følger ikke med - ikke som jeg har funnet iallefall.. men nå fant jeg den gamle messengeren da, så får vi se om det funker [:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Nei, den følger ikke med - ikke som jeg har funnet iallefall.. men nå fant jeg den gamle messengeren da, så får vi se om det funker [:)]

Okidoki [:)] Håpe da funka [:)]

ingen som vet?

eg og har vista, men har ikke hatt problemer før eg fikk virus på maskinen....[&:]

Kansje du skal sjekke dette?

ORIGINAL: l*mamma

Kjøp deg mac, så slpipper du det problemet [:)][;)]

nei nå har jeg nettopp kjøpt meg ny HP, og jeg fikk ny asus pitteliten pc til jul så det får holde [:D]

Back
Topp