Vist en gift mann.....

Mrs b

Forumet er livet
VIP
[hr]
vist en gift mann  med barn kom til deg, og sa han elsket deg og tenkte på deg hele tiden

hadde du sagt det til konen?

Jeg vet ikke...det kommer sånn an på...

Nei! Hadde oppfordret han til å fortelle det selv, men noe annet hadde jeg ikke gjort!

ORIGINAL: jinta85

Nei! Hadde oppfordret han til å fortelle det selv, men noe annet hadde jeg ikke gjort!

Nei, det er hans ansvar å gjøre, hvis jeg ville innledet et forholdt til han ville jeg ikke gjort det før han hadde sagt noe, så da er det opp til han[;)]

Nei, tror ikke det. men jeg ville sagt til han at han skulle holde seg unna meg

Ja , det tror jeg at jeg hadde gjort ....

Iallefall sånn jeg tenker med en gang ...

ORIGINAL: Biramar

Nei, jeg hadde ikke fortalt det til konen da - om det var bare det han gjorde på en måte! Om han hadde prøvd seg på noen måte så hadde jeg nok først bedt han prate med konen sin selv, og
om det enda fortsatte så hadde jeg pratet med henne selv! Sånne ting kommer VELDIG ann på situasjonen, og om man kjenner hverandre, om man kjenner den konen godt osv, osv

ORIGINAL: [K]

Jeg vet ikke...det kommer sånn an på...

ORIGINAL: 3xS

Sign og vist han maste om forhold tror jeg kanskje jeg ville sagt noe

Nei. Hvis han er en dritt, så er det sikkert ikke første gangen han er det. Kanskje vet hun godt hvordan han er, men velger å fortrenge det eller godtar det på sitt vis. Da er det ikke din oppgave å gi henne en oppvekker, samt såre henne. Tviler på at du får en takk som opplyste henne

Elsket meg uten at jeg kjente han? Da hadde jeg trodd at han var gal å løpt min vei[:D].

nei, jeg hadde kuttet all kontakt med han - klarer ikke tryne på slike menn!!

Jeg svarte nei. Hadde ikke sagt noe til kona hvis ikke han hadde prøvd seg på "noe mer".

Da hadde jeg nok blitt litt lang i maska, Og bedt han dratt dit peppern gror sller noe sånt..
Jeg har kone jeg.

Nei men hadde tenkt TAKK GUD HAN IKKE ER MIN MANN [:D]
Hun merker nok att han er en taper en eller annen gang uansett [;)]

Signerer!!!

ORIGINAL: 3xS

Back
Topp