Kom akkurat tilbake fra legen nå. Har gått og kjent på økende smerter fra både bekken, baken, ryggen, stråling i nedover lårene, veldige smerter i symfysen og slikt.. Det er vondt å sitte, samt økende smerter ved å gå. Det både låser seg i bekken og gjør generelt vond. Gjorde forresten så vondt at tårene kom når hun kjente på symfysen..
Etter min leges mening er ikke dette svangerskaps relatert..
Jeg hadde ikke noe spesielle bekkenproblemer i forrige svangerskap, bare litt låsing av og til.
Hva er deres erfaringer med slikt?
Må si at jeg føler meg litt lei meg akkurat nå, hjelper ikke å være hormonell for å si det så..
Har jo hørt at det er farlig å presse seg i slike situasjoner, og jeg har presset meg til det ytterste, spesielt det siste året, og slik ligger det til at jeg må fortsette med fram til jul.
Etter min leges mening er ikke dette svangerskaps relatert..
Jeg hadde ikke noe spesielle bekkenproblemer i forrige svangerskap, bare litt låsing av og til.
Hva er deres erfaringer med slikt?
Må si at jeg føler meg litt lei meg akkurat nå, hjelper ikke å være hormonell for å si det så..
Har jo hørt at det er farlig å presse seg i slike situasjoner, og jeg har presset meg til det ytterste, spesielt det siste året, og slik ligger det til at jeg må fortsette med fram til jul.