visstnok hormonell hehe

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Vi hadde besøk av mamma og tante (hennes tvillingsøster og min mamma 2). Tante spurte meg om hvordan det går med meg nå og da kommer det meget kjapt fra sambo HORMONELL hehe

Jeg er en ganske så rolig person normalt og var ikke spesielt hormonell da jeg gikk med gutten så han er ikke helt vant til dette hehe

Hehe. Jeg har ikke orket å vise så mye hormonelle sider enda, stakkars mannen min om de dukker frem :p

hehe nei jeg er vanligvis god på å beherske meg om jeg blir irritert og slik også, men greier ikke helt å styre det på samme måte nå som ellers hehe
nå tror jeg ikke jeg er helt håpløst ille og blir ikke så mye sint og sånn, men "biter" nok litt ekstra og er veldig hårsår for tiden tror jeg hehe

Jeg tror ikke jeg er særlig hormonell noen gang, men mannen min mener det er lett å merke forskjell likevel :P Så er vel ikke helt på 0 da ;)

Jeg tror jeg er ganske så hormonell av meg. Kan lett bli irritert, så kjæresten prøver å være litt forsiktig til tider. NEsten for forsiktig, er irriterende det også!
Kjente det kanskje best den dagen han hadde brukt ekstra brunost på brødskiven, begynte å koke i meg, men skjønte jo at det her ikke var helt normalt, så beit det i meg.. Må jo nesten bare le av det og :p

Kjenner at lunta er KORT!!! ;) hehe... Satser på at det stabiliserer seg snart :p

Jeg tror jeg er ganske så hormonell av meg. Kan lett bli irritert, så kjæresten prøver å være litt forsiktig til tider. NEsten for forsiktig, er irriterende det også!
Kjente det kanskje best den dagen han hadde brukt ekstra brunost på brødskiven, begynte å koke i meg, men skjønte jo at det her ikke var helt normalt, så beit det i meg.. Må jo nesten bare le av det og :p
hehe sambo er ikke forsiktig for å si det slik hehe tror egentlig han synes det er litt morsomt for han bare erter meg mer hehe

Jeg er nok litt hormonell kan man si, til vanlig ganske rolig sjel men disse ukene kjenner jeg at lunta er litt kortere enn vanlig hehe.... å jeg tar lett til tårene, bare det at samboern min sa han sku på teambuilding med jobben fra torsdag til fredag gjorde at jeg ble lei meg å begynte å grine:/ hormonell sier du .........

Back
Topp