visste ni?

litennr3

Elsker forumet
jag fick veta här att små barn inte ska se på tv för dem klarar inte å festa blicket ordentligt ännu å då är rörelserna på tv för snabba för dem, de kan leda till att barnen blir hyper..

Lucas satt en del framför tv:n för vi fick babygym till honom å han älskade å sitta där i vippestolen å se på tv, men nu e de slut på de..

säkert många som vet detta allareda, men tänkte bara dela me mig detta om de va nån som inte visste, aldrig roligt med en hyper unge..[:D]

hm det visste eg ikkje... ein liden tankevekker.... [:)]

Visste at det ikkje var heilt bra, men ikkje grunnen. Har igrunn slutta å sette han framfor tv`en her òg, har ikkje gjort det denne uka iallefall.
Skal ikkje gjere det meir[:o] 
Uff, vil jo ikkje ha ein hyper unge, og iallefall ikkje vere ein medvirkande grunn til at han kan bli det.

¨Det visste jeg ikke

ORIGINAL: Solvit

litenängel84
ORIGINAL: bondekone

har ikke hørt om det før rart de skal åpne en egen tv kanal for barn i alderen 2-12mnd da[8|]er det i usa og det skulle komme til norge løpet av året

Ja, det er rart[8|]
litenängel84: Hvor har du hørt om det hen? Har du en link?

Det har jeg og hørt om. Tror det var enten NRK eller TV2 som skulle begynne med det.. Det hadde visst stor suksess i USA...[8|]

ORIGINAL: Jenny27

litenängel84

har ikke hørt om det før rart de skal åpne en egen tv kanal for barn i alderen 2-12mnd da[8|]er det i usa og det skulle komme til norge løpet av året

Ja, det er rart[8|]

Det har jeg og hørt om. Tror det var enten NRK eller TV2 som skulle begynne med det.. Det hadde visst stor suksess i USA...[8|]

Kan jo vere at ting ikkje går så fort som ellers på tv`en da eller nåke. Sikkert litt annerledes visst det er spesiallaga for dei på 2 mnd og oppover...(berre ein tanke)

litenängel84

Ja, det er rart[8|]

De va min HS som sa de å så snackade jag med två väninnorom de som har barn och dem båda hade hört de og..

visste att det ikke var bra, men ikke grunden till det...
Han ser ikke på tv mer enn då pappa ser på simpsons.... hehe....

Back
Topp