visste jeg skulle jobbe i helga men.....

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
ikke hvor mye... jeg jobba jo fredag på dagen å skulle på på dagen lørdag.
rett før jeg skulle hjem på lørdag ringte nattevakta å var syk så jeg klarte jo ikke si nei da...
så jeg jobba natta i tillegg våken nattevakt...
skulle egentlig ha jobba fra 3 i dag også men den slapp jeg når det blei klart at jeg skulle jobbe i natt også....
så det blei 34 timer fra fredag morgen til mandag morgen...
men syden penger blir det så jeg synes det er helt greit å være litt sliten [:D]

ORIGINAL: cutestbabyever

er greit å jobbe litt da, savner å jobbe jeg.. jobba to skift på ett døgn mange netter.. ble penger av det ihvertfall[;)]

ja det blir penger men det går jo litt utover ungene da når mamma må sove på formiddagen evt jobbe morgen eller kveld..... i tillegg men det er ikke så ofte å det er jo syden penger hehe....

hva jobber du m =) ?

er greit å jobbe litt da, savner å jobbe jeg.. jobba to skift på ett døgn mange netter.. ble penger av det ihvertfall[;)]

jeg å[;)] men slitsomt var det!!

kjempe deilig med penger til syden turen ja...
hehe

jobber i en avlastningsbolig for psykisk utviklngshemmede barn...
kjempe knall plass å jobbe... stortrives....

ORIGINAL: nicolaisinmamma

jeg å[;)] men slitsomt var det!!

ja det er slitsomt også er jeg ikke vant til å jobbe noe særlig ennå siden jeg ikke jobber hver dag å sånn....
før jeg fikk barn hadde jeg 3 jobber å jobba gjerne på 1 å gikk videre til neste osv stadig vekk men det gikk liksom den gangen nå er det mest et ork...  men det er jo ikke den tyngste jobben jeg har heller da....

Back
Topp