Visste du ?

Izzy82

Betatt av forumet
Ut ifra FBI (Forbrukerinspekørene) sine kilder viser de seg at barnerommet er stede som inneholder flest skadelige kjemikalier. Hormonforstyrrende soffer som barn er sårbare for er konsentrert i leker og nyoppussede rom. Jeg er hverfall glad vi skal samsove og vil være obs på kjemiske soffer runt barnet :)

Hva har samsoving med det å gjøre???
Jeg tror på at d finned masse kjemikalier og hormonforstyrrende ting på barnerom, men ser ikke koblingen med samsoving.

Jeg har aldri samsovet med noen av mine barn, for jeg et ingen fan av det.
De har egne senger og har måtte sove alene fra fødselen :)

Skal ikke barn få ha leker, da? :P

70% av huset vårt er i ubehandlet furu, deriblant vegg, tak og gulv på vesla sitt rom. ;)

Hva har samsoving med det å gjøre???
Jeg tror på at d finned masse kjemikalier og hormonforstyrrende ting på barnerom, men ser ikke koblingen med samsoving.

Jeg har aldri samsovet med noen av mine barn, for jeg et ingen fan av det.
De har egne senger og har måtte sove alene fra fødselen :)

Hun mente kanskje det at ungen hennes ikke sover på et rom fullt av leker(?), så da blir barnet lite eksponert for kjemikaliene. Den dagen kommer vel for henne også. ;)

Vi har ikke det problemet uansett hvem rom hu sover på da alle lekene osv er i stua eller på badet. Sinnssykt små soverom for å få en stor stue var planen når dette ble bygd for 6 år siden.

Hun mente kanskje det at ungen hennes ikke sover på et rom fullt av leker(?), så da blir barnet lite eksponert for kjemikaliene. Den dagen kommer vel for henne også. ;)

En trenger ikke samsove av den grunn. Barnet kan jo ha egen seng på foreldrenes rom.

Back
Topp