Visste du at september er den internasjonale barnekreftmåneden?

M

Moderator Steffen

Guest
"Gullsløyfen er det internasjonale symbolet for barnekreft. Sløyfen er laget i gull for å symbolisere det mest verdifulle vi har; våre barn. Sløyfen symboliserer samhold og omtanke for de som er rammet.

Vi oppfordrer alle til å gå med gullsløyfe i september for å vise støtte til familiene som er rammet av barnekreft." skriver Barnekreftforeningen på sine sider.

Var du klar over at september var den internasjonale barnekreftmåneden? At gullsløyfen står for kampen mot barnekreft? Bærer du gullsløyfen selv? :)
 
Nei, det visste jeg ikke!
 
Jepp.... utrolig at det er så lite fokus på det[emoji17] pupper får mer oppmerksomhet enn barna våre, det er trist....
 
Last edited by a moderator:
Visste det og går med gullsløyfe og støtter ogsp barnekreftforeningen:Heartbigred
 
Jepp! Vi bærer den for vår mellomste skatt som kjemper mot kreften akkurat nå [emoji1320].
 
Jepp! Vi bærer den for vår mellomste skatt som kjemper mot kreften akkurat nå [emoji1320].

Da bærer jeg sløyfen med ekstra tanke for din mellomste. Masse varme tanker herfra, håper han kjemper seg gjennom og blir raskt ferdig med kurene. Tøffe tak - håper dere finner litt støtte og trøst i Barnekreftforeningen lokalt?
 
Da bærer jeg sløyfen med ekstra tanke for din mellomste. Masse varme tanker herfra, håper han kjemper seg gjennom og blir raskt ferdig med kurene. Tøffe tak - håper dere finner litt støtte og trøst i Barnekreftforeningen lokalt?

Takk for det! Vi har fått god prognose, så er optimistiske.
 
Back
Topp