Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå har ikke jeg født enda da men.. Hos meg ble det oppdaget tvillinger da vi var på første ul i uke 18 el 19. Hadde ingen mistanke før det, og fikk litt av et sjokk![:D]
Fikk vite det i uke 14-15, da hadde dem satt meg opp på ul. Men når jeg kom var det ingen som skjønte hvorfor jeg hadde blitt satt opp så tidlig. Kanskje det var et tegn[:D]
Hei hei. tvillingmammaer.. hadde dere småblødninger da dere gikk gravid? har litt nu og da, mange sier det kan være tvillinger da,,, å spiste dere mer enn andre gravide? eter som en hest el blir jeg dårlig.. er i uke 7.
fikk lyst til å svare her. har ikke selv tvillinger, men er tvilling selv. Min mor forteller ofte om hvor uvitne og "jegvetbest" legene var på den tiden. Fra hun fikk storesøsteren min til hun ble gravid med meg (og søsteren min) gikk det ikke et år. Hun merket at hun skulle ha to, "en kunne ikke sparke på 8 steder samtidig" men legen og jordmor mente det var en. he he. Tilslutt måtte de si seg enig med mor. Det var på en fredag og dagen etter ble jeg og søsteren min født. Så her er det faktisk de på sykehuset som fikk det største sjokket