Visste dere...

*lykkeligst*

Forumet er livet
... at kjolen til lillesøster også funker som genser til midtsøster?
Må tro jeg lurte når jeg kom å henta i bhg. i dag. Pappan hadde levert, og hva hadde hun på seg når jeg henta? Jo, body, strømpebukse og lillesøsters kjole  Han skal ha for forsøket iallefall

Hahaha, så heerlig:D sitter hjemme alene i stua mi og ler!! Hihi

Hihi! Det er jeg fullstendig klar over faktisk! ;) Når gubben og barna kom på besøk etter jeg hadde fått minstn,så kom min 5 års gammel datter i før en turkisblomstret kjole i str 80. (no som da sier seg selv at det vart ikke kjole på henne) i tillegg hadde hun en aprikosfarget nylon capri,og en mørkelilla bolero! :P Hun var rett nydelig! :P

Bare så det er nevnt, så er ikke kjolen lang nok til å dekke rumpa til midtsøster en gang. Heldigvis er hun så liten at det kunne se ut som en genser (ermeløs).

Haha, nå fikk jeg meg en god latter

Noe helt annet da forsåvidt, men glemmer ikke når pappan skulle kle på storebror for første gang (og fortsatt forsåvidt), og ikke for alt i verden skjønner hvordan en omslagsbody skal kneppes. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har måttet kneppe om igjen

Gollemor skrev:
Nommin!! Han skal ha for forsøket da i alle fall :)

Jo da, han er rett og slett ganske søt. `Vi har kurver på badet der vi legger frem klær til alle dagen i forveien, så det skulle jo ikke vært så vanskelig å få på henne skikkelige klær... Meeeeeen så var det å se forskjell på den rosa kurven til midsøster og den grønne til lillesøster da

Back
Topp