visst dere vil se...

tosmå*

Glad i forumet
... det lange håret til Nathalie, kan dere kikke innom bloggen min, har bilde der hun har håret løst, er helt ned til rumpa[:D]!

koselig blog du har - Nathalie har virkelig langt hår - Johanna hadde nesten så langt da vi klippet hennei fjor, nå holder vi det litt kortere mens vi sparer til lang lugg

Hun har så nydelig hår og så langt det har blitt.

Nathalie har utrolig langt og fint hår. Hun har så fin tykkelse på håret også. Mina har også hatt langt hår, men klipte det til skuldrene. Blir så pistrette synes jeg.

Kjempe koselig blogg[:)]

Så nydelig hår! Og nydelige barn selvfølgelig![:)]

Takk for kommentarer jenter. Nathalie har kjempetjukkt hår, arvet pappan sin med hårmanken tror jeg[:D].

Så utrolig fint hår hun har [:D]
Leah hater å gre håret, ha strikk, spenne og alt .. så hun kan ikke ha lengre enn til skuldrene. Men sparer til lang pannelugg da.

wow!! for et hår.. og du har virkelig en nydelig blogg.. jeg er innom å leser med jevne mellomrom... [:)]

Ja, jeg tror det var hennes hår jeg husker igjen fra sykehusoppholdet etter fødsel.. [:D]
Var ikke hun lys fra fødselen av? Nydelig hår på ei aldeles nydelig jente..! [:)]

Almyrida81 skrev:
Ja, jeg tror det var hennes hår jeg husker igjen fra sykehusoppholdet etter fødsel.. [:D]
Var ikke hun lys fra fødselen av? Nydelig hår på ei aldeles nydelig jente..! [:)]

Jo, masse helt lyst hår. Rart når begge foreldrene er mørke egentlig:-S Gubben er jo brunsvart i håret og har brune øyne også, så skulle nesten tro at ungene arvet han..

Åå for et fint hår hun har emoticon..

WOW! Det var litt av ei manke ja emoticon
Kan se at det er tjukt og godt og.
Linnea er så utrolig hårskjær, så ho har bob for tida.
Må snart klippe det, for nå tuster det seg til igjen emoticon

Så kjekt å lese bloggen din! De påskeeggene var flotte!!
Ikke snakk om håret til Nathalie!

lille*frø skrev:
... det lange håret til Nathalie, kan dere kikke innom bloggen min, har bilde der hun har håret løst, er helt ned til rumpa[:D]!

Fantastisk nydelig hår - koselig blogg du har :)

lille*frø skrev:

Så nydelig hår og så langt! Koselig blogg du har :)

Back
Topp