Vissent bein??

snart3barnsmor16

Gift med forumet
Husker ikke om det var et problem etter de 2 andre ks, men fra dag 2 har jeg våknet på morran med et vissent bein, det høyre. Akkurat som det sover, og er bedøvd. Sover på ryggen enda, da det ikke er så lett å snu seg enda.Det er intens smertefullt å ta på og røre, men må gnu litt på det for at det skal gå over, tar ca 10-15 min. Er det nerve i klem tro? Vedvarer det må jeg jo ta kontakt med lege men andre med ks som har opplevd dette?

Oi, så ubehagelig da. Jeg ville tatt en tlf. til føden og informert de om det. Kan jo være som du sier en nerve i klem.
Jeg kan ikke huske jeg kjente til noe slikt etter mitt forrige ks.
Håper det bedrer seg for deg. Ikke gå for lenge med det før du tar kontakt med sykehuset da. Bedre å informere de om det enn å ikke.

Jeg ville tatt en tlf til føden for å høre. Regner med du fikk spinalbedøvelse siden det var ks, kan være en bivirkning av det kanskje?

Ingen misfarging eller hovent ben. Å er kun på natta når jeg har liggi. Sovet et par timer på dagen uten at det har vært vissent

Jeg tror jeg var litt nummen under ene foten etter KS med nr 2, husker ikke hvor lenge det varte.. Denne gang har jeg hatt smerter I rygg som stråler nedover ene foten i opptil 2 uker etter fødsel, men det har nå gått over..Det virket som jeg ble vondere av å ligge på siden..

Jeg tror jeg var litt nummen under ene foten etter KS med nr 2, husker ikke hvor lenge det varte.. Denne gang har jeg hatt smerter I rygg som stråler nedover ene foten i opptil 2 uker etter fødsel, men det har nå gått over..Det virket som jeg ble vondere av å ligge på siden..
Uff smerter i ryggen er ikke godt :/ tenker det bare er no nerver som kommer i klem på meg selv siden jeg ikke merker noe ellers..

Back
Topp