viss noen spørr deg rett ut: er du gravid eller?

gullimin

Forelsket i forumet
svarer du ja da, eller sier du nei ogbortforklarer deg bare for å prøve å holde det hemmelig litt til?

Har til nå hatt et par personer som har spurt rett ut. Jeg gidder ikke prøve å tie stille engang=P. hehehe. Så svaret ble ja=)

ingen av de som passet.... jeg hater å lyve, men vil fortelle mamma og pappa først før mange andre får vite.. Jeg prøver derfor å ro meg unna[8D]

Jeg sier ja, fordi jeg klarer ikke å lyve om noe slikt. Og jeg har så lyst å si ja uansett[;)]

Har ikke fått noen spørsmål enda, og i helgen er det ikke hemmelig lenger[:D]

tror jeg hadde sakt nei, men mest fordi jeg hadde "blitt tatt på sengen" og bare spyttet ut det første og beste som kom... og det hadde vel vært: eeeehhhhee... kremt.. ehh nei.. ser det sånn ut?[:-]

ORIGINAL: tone86

ingen av de som passet.... jeg hater å lyve, men vil fortelle mamma og pappa først før mange andre får vite.. Jeg prøver derfor å ro meg unna[8D]

førte på ett alternativ til eg da [;)]

Ja, vist er jeg smelt på tjukka igjen...

Og jeg hadde ikke blitt sur...

*spent om nabon titter innom her nå*[:-][:D]

jeg venter med å svare ja i noen uker til!![8D]

jeg svarte ikke... bare smilte.... og nikket

litt vanskelig å lure seg unna... når du får sånn spørsmål å ikke greier annet enn å glise fra øre til øre... er så glad!!

Hehe... jeg ville nok ha rodd meg bort[:)] Jeg er ikke klar for å si det til noen enda[:)] Moren min har vel hintet noen ganger, men jeg har bare avfeid henne[:)] Jeg er IKKE flink til å lyve[8D] Det lyser lang vei, men kommer til å prøve så godt jeg kan å komme meg unna[:)]

Har ikke fått spørsmålet enda! Hadde nok sagt nei, men det spørs hvem som hadde spurt[:)]

Hadde jeg svart ja tvert med et digert glis...[;)][;)][;)]

ORIGINAL: lille goklomp

ORIGINAL: tone86

førte på ett alternativ til eg da [;)]

haha... da har jeg "stemt" [8D][;)]

Jeg sier ja.

Ble faktisk spurt om det her om dagen, og jeg orker ikke juge.. så da sa jeg ja[:)] 
Hun som spurte ble kjempeglad, for hun vet vi har slitt lenge[:D]

Jeg synes det er alt for tidlig å fortelle. Vil fortelle det til mamma, pappa og svigers først. Kommer ikke til å fortelle det til noen før i uke 12

Jeg har fått spørsmålet flee ganger faktsik, men jeg drar en hvit løgn og sier nei, men hater å juge, og føler at det står i panna mi at jeg juger [8D]

Men om litt over 2 uker nå så kan vi endelig fortelle det til de nærmeste! [:D]

ORIGINAL: Snart2barnsmor?

Jeg synes det er alt for tidlig å fortelle. Vil fortelle det til mamma, pappa og svigers først. Kommer ikke til å fortelle det til noen før i uke 12

Samme her[:)] Blir nok rundt uke 12 før vi sier noe.

Back
Topp