Viss du absolutt måtte

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Flytte (innlands) kor ville du flyttet? Og koffor? :)

Vi var i kristiasand i sommer.. og der kunne eg ABSOLUTT tenkt meg å budd!! Helt nydelig der! Høflige mennesker! Og fint vær sjøl om det sikkert er stygt for sørlendingene:p vil tilbake <3 kommer ikkje til å flytte noensteder men kan jo drømme;)

Hmm. Godt spm. Jeg bor i Bergen, og trives her, fordi om jeg ikke er herfra. Jeg syns Trondhjem virker som en veldig fin by da! :D Men det blir nok Bergen eller hjem etter studiene :)

Nord i Nordland, Troms eller Finnmark - for naturen og årstidsskiftningene, turmuligheter... Men litt kjipt med avstanden til familie da. Mer realistisk er vel lenger inn i Telemark, jeg kunne godt tenkt meg Rauland! Men får jeg med mannen tilbake til Bø / omegn skal jeg være fornøyd :)

Jeg kan ikke leve uten hjelp fra familien. ;) Vi flyttet hit for litt over 2 år siden slik at vi iallefall var nær svigers. Så viss jeg hadde måttet flyttet igjen så måtte det vært til bygda jeg komme fra på vestlandet slik at vi er nær min familie :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg bor nå i Kristiansand , flyttet fra Bergen når jeg var 13. Savner Bergen noe helt sykt, eller jeg savner hvordan folkene der er :) så måtte ha blitt å flytte til Bergen :) :)

Flytter ikke langt vekk fra Bergen jeg! =D Er altfor hjemmekjær! Men om jeg måtte?? Askøy! haha.. er jo to forskjellige kommuner? Er det lov? :P

Måtte blitt å flytta til Trøndelag igjen... Bor så langt unna familien min, så hadde vi skillet flytte så måtte det blitt nærmere de :)

Ja Askøy er jo for seg selv hehe

Bor i oslo i dag, ok det. Men kunne godt tenkt meg å bo på Svalbard, elsker den råe naturen der oppe. Eller nordnorge pga natur.

Bergensere altså.. Dere er beryktet for flytteangsten deres :D

ÅÅ? :D det har jeg ikke hørt før! :)

Er ikke så rart da.. :) Vi bor jo i (etter min mening) i Norges vakreste by!
fooor - det regner ikke i Bergen - det er bare litt høyere luftfuktighet her enn alle andre steder :) <3

Jeg kan ikke leve uten hjelp fra familien. ;) Vi flyttet hit for litt over 2 år siden slik at vi iallefall var nær svigers. Så viss jeg hadde måttet flyttet igjen så måtte det vært til bygda jeg komme fra på vestlandet slik at vi er nær min familie :)

Av samme grunn som deg kjeme eg ikkje til å flytte fra bygden min her på vestlandet eg heller. Her er både min famillie og svigersen.. men om eg MÅTTE så måtte det blitt kristiansand (i 1 mnd maks) :p

vil flytte til oppland ett sted, men bare sånn at det tar ca. 1 time å kjøre til familien i østfold:)

Back
Topp