Viss det er noe du lurer på ang sykdommer?

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Viss det er noe du lurer på sykdommer, googler du det du lurer på? Eller ringer du legen/HS?

Jeg er ekspert på å google ting jeg lurer på ang meg selv, men kontakter legen viss det er noe med ungen :)
Men i følge google så skulle jeg ikke ha levd :p
 
Googler gjerne først for så å ringe HS eller lege. Om det er noe akutt eller alvorlig, så ringer jeg lege tvert :p

Styrer unna kreft og slikt og holder meg til vanlig barnesykdom fagstoff. Noen ganger slenger jeg kanskje inn en post her for å høre erfaringer fra dere.
 
Googler sjeldent, vil jo ikke google på meg mer bekymringer heller[emoji23] er som regel de værste historiene som ligger på toppen på google[emoji51]
 
Jeg er ofte inne på forumet får å lese andres "erfaringer" å tips, men viss det er noe alvorlig så kontakter jeg legen.
 
Vi er begge utdannet innen medisin, så ser ofte hva det er ang barnesykdommer o.l. Men googler om ingen av oss vet, eller ringer legen om det er behov for det.
 
Bruker nok google i første omgang, spes på kveldene, men ringer legen/hs neste dag om det vedvarer.
 
Bruker Google på småting og ellers ringer legen. Med barna så er det legen uansett.
 
Google blir nok flittig brukt ja... men tar turen til legen hvis det gjelder vesla da.
 
Er utdannet innen to ulike helsespesialiteter, så stoler på meg selv ang helse og deretter lege. Stoler ikke på råd på forum.
 
Googler det meste, men stoler selvfølgelig ikke på alt jeg leser. Ser an kildene.
 
Googler, spør her eller mamma (innenfor rimelighetens grenser) :) Er det noe som haster eller noe jeg er bekymret for ringer jeg lege :)
 
Google først som regel. Men om det er noe jeg ikke har kunnskap om må jo lege kontaktes:)
 
Googler for å se om det er noe jeg kan gjøre selv.
Eller for å være litt forberedt til legetime.
Har i mange år slitt med leddplager osv, så har googlet mye på symptomer, men min gamle lege var ikke så interessert i å sjekke ut videre.
Ikke blitt så klok av google da men [emoji14]

Har fått meg ny lege heldigvis, og nå skal jeg visst sjekkes for både det ene og det andre :)

Om det er noe akutt så ringer jeg selvfølgelig lege, og jeg ringer lege raskere med frøkna enn meg selv.
 
Back
Topp