Visning idag :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Da har vi vorre på visning å lagt inn bud, wiiiiiiiiiiiiiii Håpe virkelig vi får huset!!!!!Men, regne me d blir budkrig  å at vi itj vinn

Let us know how it goes;)

Masse lykke til!! Så spennende :D

Tusen takk :) Oppdatering kjæm på onsdag Lure på om vi kanskje va for rask me å lægg inn bud å at vi har starta budkrig sia vi la inn bud så tili..men, gjort e gjort, så no e d bærre å kryss fingran

Noen må jo være de første til å kaste seg i det :) må dere selge før dere kan flytte også eller?

*Nyperose* skrev:
Noen må jo være de første til å kaste seg i det :) må dere selge før dere kan flytte også eller?

Vi treng itj å selg nei, vi leie foreløpig, sia vi nettopp har flytta hit :) Så håpe vi får huset, så vi kainn bynn å puss opp,mal litt å fløtt inn før litjfrøkna kjæm

spennende! Lykke til, håper de andre blir skremt bort av at dere la inn tidlig bud :)

lykke til, skal krysse det jeg har å krysse for dere!!!!

2 tiiiiiiima igjæn å vent å fortsatt ingen bud.....Va kun 5 stk på visning å 2 som skreiv sæ på derre interessert lista t megler D her e aillt for speinnanes for min smak...skvætt jo kvar gang mobiln lage lyd....

Så nå er det bare en time? Spennende!!! Håper dere får tilslag!

Nå er jeg spent!! Fikk dere huset?

*Nyperose* skrev:
Hvordan gikk det i dag?

D gjekk kjæmpebra!!!!!!Vi fekk huset vi ønska oss å e superhappy Å gubben fekk igjæn 25 000 på skattn, så no ska d pusses opp bittelitt før vi fløtte inn Får overta huset 25 Oktober...

Et hus på 157 m2 me garasje å stor plæn t 1 mill e itj så verst i Namsos å d på solsia Å nært bhagen, skole, sentrum å aillt...kun 20 m t lysløypa å Et rolig å barnevennlig strøk :)))))

Gratulerer så mye som huseiere :-D det var jaggu kjapp innflytting :)

Wahey,så flott:) Regna kanskje med at dere hadde fått det,siden det tok så lang tid før du svarte.Er jo gjerne mye som må gåes i gjennom den dagen budet er akseptert. Gratulerer med dobbelt gode nyheter i dag:)

Gratulerer! så gøy :) Nå får dere litt å henge fingrene i fremover :p

Back
Topp