visning=hvor striggla??

Astrone~Laluna

Forumet er livet
Skal ha visning imorgen og vi er TREG!!!!
Skulle egentlig pakke endel i går,men jeg reiste på shopping med mamma og mannen var trøtt etter lang uke på jobb så han spilte ps3....PLUTSELIG kom kvelden liksom....
så i dag skal JEG rydde masse aleine(mannen skal på jobb[&:]).
Imorgen skal han gå tidlig fra kontoret da,så får vaska imorgen(visning 18.30).
men kor plettfritt skal det være??
jeg har tenkt å rydde boden så vi får plass til noen kasser med overflødig rot der...
og endel blir nok bare "rydda" inni skap for anledningen...
Dere som har hatt visning,var det plettfritt??
"kataloghjem"??

Du burde nok ha det ganske så plettfritt ja.. De som kommer skal jo få lyst på huset, og hvis det ligger litt rot o.l så vil nok det dra ned ja. Lykke til med visningen!

jeg har vært på ørten visninger. og jeg syns det bør være plettfritt. ALT av personlig stæsj bør bort. fjerne alt som står på benker, bord, i hyller og oppå skap. særlig bør alt som står fremme på kjøkken og bad fjernes

sikkert ikke det du ville høre, men nå er jeg 100% ærlig [:)]

Det beste er å ha kataloghjem, ja. Med minst mulig familiebilder og personlige ting. Og IKKE lag matlukt i huset. Mange tror det er et salgstriks, men det vil få kjøperne til å mistenke at huset er dårlig ventilert, og at kjøkkenvifta ikke fungerer/fungerer dårlig. 

uff,ja.....
hehe,blir pakking til langt på natt da[8D][:D]
men det får bare være,greit  komme igang med pakkingen anyway.[:)]
ja,ville jo ha ærlige svar[;)]
hadde ikke spurt ellers..
takk jenter,da er det back to work her.
Kan jo hende jeg er super rask i dag,håper jeg har RYDDA alt før kvelden så jeg kan bare vaske imorgen.[;)]

Ikke sleng masse dritt inn i skapene heller, mange vil gjerne se i skapene. [8D][:D] Garderobeskap feks, folk vil gjerne vite hvor god plass det er, samme med kjøkken skap. [:)]

Jeg jobber selv som eiendomsmegler så jeg vet jo litt om hva som er innbydende eller ikke..

Det er viktig å få bort ALL drit og personlige eiendeler fra bad, kjøkken, etc.. ikke la det henge noen familiebilder på veggene.. få bort alt overflødig "stæsj" som står og pynter rundt om kring.. ikke ha noe på kjøkkenbenken!! isåfall burde det være frisk frukt..på badet kan du gjerne ha fremme noen håndklær med friske farger på.. IKKE la tannbørsten etc stå fremme..

anbefaler deg også å kjøpe inn en bukett med friske blomster som du har stående på stue/spisebordet.

Konklusjonen er at man bør ha det så sterilt som mulig, det er meningen at potensielle kjøpere som kommer på visning skal kunne se for seg sine egne ting på din vegg og i din stue om du skjønner hva jeg mener:)

til slutt er det viktig å huske at det er mange som går å kikker i skapa dine på visning..

lykke til!!:D

Også ha dollokket nede, og dorullen bør henge pent. Ingen hygieneartikler bør stå framme.
Zalo og oppvaskbørste vekk fra kjøkkenbenken.
Ha det så sterilt som mulig!
Ta bort overflødie pyntegjenstander, møbler og rot!!! Ha så enkle flater som mulig. Frigjør så mye gulvplass som mulig.
Pynt med friske blomster og levende lys.

100% plettfritt.

ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤

ORIGINAL: catgun

Jeg jobber selv som eiendomsmegler så jeg vet jo litt om hva som er innbydende eller ikke..

Det er viktig å få bort ALL drit og personlige eiendeler fra bad, kjøkken, etc.. ikke la det henge noen familiebilder på veggene.. få bort alt overflødig "stæsj" som står og pynter rundt om kring.. ikke ha noe på kjøkkenbenken!! isåfall burde det være frisk frukt..på badet kan du gjerne ha fremme noen håndklær med friske farger på.. IKKE la tannbørsten etc stå fremme..

anbefaler deg også å kjøpe inn en bukett med friske blomster som du har stående på stue/spisebordet.

Konklusjonen er at man bør ha det så sterilt som mulig, det er meningen at potensielle kjøpere som kommer på visning skal kunne se for seg sine egne ting på din vegg og i din stue om du skjønner hva jeg mener:)

til slutt er det viktig å huske at det er mange som går å kikker i skapa dine på visning..

Hva syntes du om min idè om å dekke på bord til fem personer med det fineste servicet? Jeg så det på extreem makeover og syntes det var veldig smart, men det jo forskjell fra land til land. Hadde forresten ikke visning, bare megleren som var på besøk.

Vanskelig å se når jeg ikke har sett helheten, men det så jo fint ut og jeg syns det er knallfint på extreme makeover  når de gjør det der, men det har de så "stor" plass om du skjønner.. hvis det er veldig godt plass rundt/på spisebordet/spiseplassen er det greit å gjøre det, men hvis det er litt liten plass kan det bli litt mye! Men det er jo hva jeg mener, folk har heldigvis forskjellig smak:)

Glemte å si at det kan være greit å tenne opp i peise og få på noen stearinlys/Telys, det skaper en fin stemning:)

pepsi max og bv pause,merker jeg jobber ganske bra under stress[8D]
jeg er en mester på å pakke ut også når vi har flytter for jeg hater "halvveis"
no har jeg rydda vaskerommet(va bomba),gangen,kjøkken og stue....
men mangler -bad,rommet,loftstue...soverommet til ungene tar jeg imorgen[:)]
ja og vasker da,da kommer mannen hjem i 13 tiden[;)]

ORIGINAL: catgun

har aldrig falt meg inn å gjøre på visning[:-][:-][:-]
hr vert på endel vi når vi kjøpte dette!!!
off....ja,boden blir PROPPA....de som vil se den får se den,men de får tåle att den er PROPPA,har ingen andre muligheter!!![8D]

Back
Topp