Visker hei

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Jeg visker et hei til dere, har visst termin den 24.april, med nr 3, men det virker veldig fjernt enda..
veldig veldig ønsket, og hardt prøvd på, ikke misforstå, men jeg er mildt sagt livredd for å miste igjen :-(

hatt en SA for mange år siden, og mistet Lillebror (nr2) i vår...

men klarer selvfølgelig ikke å holde meg unna forumet :-P
så jeg holder meg hemmelig frem til jeg har fått vært på UL å fått sett om det er liv der eller ikke...

har time til ul den 16.sept og gruer meg for det meste, men gleder meg også til å få se

prøver å holde meg til:

Denne gangen SKAL det være vår tur <3

Gratulerer, og velkommen hit! Leit å høre at du mistet lillebror i vår! Klem til deg!

Gratulerer så mye! Håper spiren sitter denne gangen :)

Velkommen og lykke til, krysser alt for at spiren klorer seg fast!

Gratulerer og lykke til. Håper du blir her leeeenge.

velkommen og masse lykke til!!! April blir den store måneden for alle oss!!! Klor dere fast små spirer!!! <3

Gratulerer og velkommen hit!
Håper graviditeten går greit.

Her er også nr 3 på vei.

Hvor gammel er nr 1 og hvor gammel ble nr 2? (det er ikke ment som noe graving, men viktig å inkludere de søte små som dessverre har måttet forlate oss).

Gratulerer og velkommen hit!
Håper graviditeten går greit.

Her er også nr 3 på vei.

Hvor gammel er nr 1 og hvor gammel ble nr 2? (det er ikke ment som noe graving, men viktig å inkludere de søte små som dessverre har måttet forlate oss).

Hei, :-) har ikke noe problem å snakke om han nei ;-)

nr1 er 2 år (2011 modell)
nr2 døde under fødselen i vår (prematur)

vil ikke røpe mer før UL-en i september, pga kjentfolk som også er medlem på forumet, og faren for at de kjenner meg igjen blir da stor.. Og vill ikke at bygdetrollet skal få slarve før jeg føler meg litt tryggere egentlig :-P

Hei, :) har ikke noe problem å snakke om han nei ;-)

nr1 er 2 år (2011 modell)
nr2 døde under fødselen i vår (prematur)

vil ikke røpe mer før UL-en i september, pga kjentfolk som også er medlem på forumet, og faren for at de kjenner meg igjen blir da stor.. Og vill ikke at bygdetrollet skal få slarve før jeg føler meg litt tryggere egentlig :p

Håper du får ett fint svangerskap nå, og at det ikke oppstår noen problemer. Syns det høres ut som om dere har hatt deres del ;)

Jeg holder også en del info tilbake. Vet ikke hvem som er inne å snoker. Venter i alle fall til venner og familie får vite om graviditeten før jeg røper noe særlig mer enn hva jeg har gjort ;)

Back
Topp