VisionMuseum! Noen som har spilt??

Badeand*

Forumet er livet
Føler meg skikkelig dum her nå, men jeg har nettopp startet spillet. Det første jeg gjorde var å gå bort til disken og plukket opp en PDA. Jeg kommer meg ikke derfra. HJELP!! NOEN??

hvilket spill er det da?[:)] hmm, nyskjerrig på spill jeg[:)]
dum er du ikke vet du, man skjønner jo ikke spill før man har prøvd det[:)]

hihi, takk, da skal jeg prøve jeg og... blir vel sittende 'fast' jeg og tenker jeg..[8D][:)]

dytt[:)]

Ska prøv æ å.. Bli sikkert bære irritert[8D]

jeg har funnet problemet da. Jeg fant jo en sånn PDA, og den har lagt seg i "sekken" min, menjeg ser den ikke, for det er noe f*ck med nettleseren min....[>:]

hmmm[8|][8|]

Skal vi se...jeg prøvde å starte spillet i explorer, der det ikke funket så bra for meg hvertfall, så nå prøver jeg mozilla, så vi får se om det funker bedre![:D] Det tar lang tid å loade, men jeg tror spillet er bra[:D][:D]

Men gikk du rætt inn døra å opp trappa eller e d nå æ sku ha plukka opp før d??[8|][:-]

ORIGINAL: Tone_80

Men gikk du rætt inn døra å opp trappa eller e d nå æ sku ha plukka opp før d??[8|][:-]

det første jeg gikk til var resepsjonsdisken rett frem

ORIGINAL: Mille84

ORIGINAL: Tone_80

det første jeg gikk til var resepsjonsdisken rett frem

Men ætter d?

da gikk jeg inn på PDAen og trykket enter. Da sank gulvet og jeg gikk inn en dør og opp en trapp[:D]

Da e vi stuck på samme plass![:D] Skjønne ingenting æ..[:D][:D]

Æ gir opp!![:@][:@]

Back
Topp