Vises magen nå?

goldpen

Nybakt tobarnsmor bosatt i Oslo
Hei jenter!
Fikk meg litt av et sjokk i går da en fremmed dame spurte meg hvor langt jeg var på veg! [:-] Er det mulig?!! Jeg har altså termin 2. januar, og det burde da ikke kunne synes utenpå meg ennå? Synes det er ganske frekt av fremmede å kommentere gravide mager sånn uten videre, i hvert fall ikke når det ikke er VEEEELDIG tydelig at man er gravid. Nå har jeg litt sånn svai rygg + et lite "glasurlag" over maven min da, og de som kjenner meg sier at de ikke kan se noen forskjell på meg. Men jeg kjenner jo at det er noe som vokser der inne, og at noen av jeansene mine er ubehagelige og uaktuelle allerede.

Uansett; sånne kjerringer burde lære seg å passe munnen sin. Jeg sto der dessuten sammen med hele familien min, og de ble helt nylig informert om graviditeten min. Det kunne blitt kjempepinlig om de ikke visste noe ennå.

Hvordan er det med dere? Merker dere noe til voksende mage ennå?

He he, ja da kan jeg tanke meg du ble rimelig satt ut![:D] Tenk om du ikke hadde vært gravid a??? Noe så frekt, he he!
Jeg har termin dagen før deg og har det nok rimelig likt som deg også, er ikke rare magen som vises enda, bortsett fra den kulen jeg har fra før, he he! Men jeg klarer ikke ha på meg de gamle buksene mine som ikke det er stretch i, de blir litt for knappe. Jeg orker bare ikke å ha noe som strammer rundt der i det hele tatt så nå sover jeg naken også, he he. Syns til og m g- strengene mine er ubehagelige, så noe har skjedd, det er klart. Gynekologen sa til meg at det er som en appelsin inni her nå, så da er det jo egentlig ikke så rart at vi begynner å merke noe heller. Gleder meg sånn til det blir en liten synlig mage her jeg![:D] Tenk så herlig denne sommeren blir a!Åh, jeg er så glad... Stor klem![:)]

Mamma så det på meg dagen etter at jeg hadde testet positivt... Snakket noe om formen på magen??? Nå har jeg litt mage fra før, og synes ikke det synes noe særlig.. Oppblåst på kvelden er jeg jo....he,he

Godt det ikke bare er meg som føler meg litt oppblåst[;)]
Joda, gleder meg jo til jeg får skikkelig kul på magen. Det blir kjempestas! Vi får kose oss og pleie småmagene våre så lenge. Jeg skal faktisk gifte meg i september, da regner jeg med bollen har begynt å heve skikkelig! Skal være stolt gravid brud[:)]

Klemmis! 

har så vidt begynt å på en aldri så liten kul rett over bekkenet, men livmora kommer jo ikke opp av bekkenet før vi er 12 uker på vei da... men jeg kjenner at noen av buksene mine ikke er noe gode å gå med... jeg også har litt mage fra før. kjenner forresten at jeg har blitt veldig hard rett over bekkenet.. noen andre som gjør det?
Gleder meg til det virkelig begynner å vise at jeg er gravid, men det gjør vi vel alle[;)]

Næææææh! Så utrolig nydelig du kommer til å være da a![:D] Åh, bryllup... jeg gleder meg sånn til dagen vi også skal det[:)] Vi hadde planer om å gifte oss 07.07.07 vi da, he he, som tusenvis av andre. Men siden vi fikk denne nyheten nå blir det hele satt litt på vent foreløpig. Da ville vi jo hatt en liten en på 6 mnd og det fant vi ut at ville blitt litt mye på en gang, så vi tar det litt senere bare [;)] Men gratulerer så masse da! Stor klem

He he, siden jeg har en liten mage fra før av er det så vanskelig å liksom kjenne etter, men jeg føler selv at jeg er strammere over magen når jeg ligger, da sier kjærsten at det faktisk syns allerede nå at vi har en liten inni her [:D] Men er nok litt ønsketenkning også altså [;)] hihi, jeg bare gleder meg sånn!

Nupp ingen mage ennå[:D]. Håper at det blir en stund til for vi har ingen planer om å fortelle det til noen før tidligst uke 12. Håper å kunne utsette det lengst mulig pga tidligere sf og hysteriske foreldre og svigerforeldre. Må spare dem for bekymringene rundt svangerskapet så lenge som mulig[;)]

Jeg har lagt meg ut litt alt... Noen av buksene er trange og skikkelig ubehagelig. Og magen min er hard...
Klarer ikke å ligge på magen, kjennes ut som jeg ligger på en stein... Heheheh.

Har litt mage fra før, men det er virkelig noe som skjer her ja!!!

Gleder oss så mye!!!!!!!

Takk tweety! Jeg gleder meg veldig til bryllupet, ja. Skal ha kjole med empireliv, sånn at magen har god plass til å strutte fritt under [:)] Vi skal gifte oss i Spania. Det blir bryllup og bryllupsreisen på en gang. Det blir bare oss to, og så skal vi heller ha en fest for familie og venner neste sommer. Da har vi forhåpentligvis et nytt lite medlem av familien som kan være med på feiringen...  

Jeg tror det blir deilig å ha en sånn rolig og avslappet bryllupsdag med bare meg og min kjære. Ja også den lille brudepiken eller brudesvennen i mammas mage, da[;)] 

Da vi begynte å planlegge bryllupet visste vi ikke at jeg var gravid. Vi fikk avtalt bryllupsseremonien en mandag, og på onsdagen etterpå testet jeg positivt! Snakk om begivenheter i kø! Familien på begge sider har heldigvis tatt mottatt nyheten om at de ikke kommer til å være tilstede under bryllupsseremonien veldig pent. Og når de fikk vite at vi ventet barn, skjønte de det i hvert fall.

Dere får sikkert også et kjempefint bryllup, Tweety. Det er nok ganske fornuftig å vente litt med det hvis dere skal ha et stort bryllup. Det er jo masse jobb, og når babyen er så liten trenger den nok hele fokuset.

Klemmis

Så romantisk dere har planlagt det da![:D] Bare dere to... det hørtes helt nydelig ut! Kanskje jeg skal lure med meg min kjære til å gjøre noe sånt også? he he [;)] Nei, da tror jeg mamma hadde blitt lei seg for ho har allerede begynt å planlegge og ordne, he he. Men syns det hørtes ut som en kjempefin ide! Og kjolen din er nok såååå fin med den lille kulen på magen! Noe så herlig... hmmm.
Joda, jeg gleder meg utrolig til den dagen vi skal gifte oss, og det blir nok en deilig sommerdag når vi har blitt en liten familie tenker jeg[;)] Er som du sier en masse jobb, og det å ha en baby som trenger meg på heltid i tillegg gjør det nok litt vanskelig å få til neste sommer. Men da har vi jo bare enda mer å se fram til![:D] Kan nesten ikke tro at jeg kan bli mer lykkelig enn jeg er nå om dagen, he he. Har det så utrolig fint! Alt det beste deres vei da vennen! Stooor klem!

Back
Topp