Vises hjerteslag ved 5+6?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
Tok blodprøve da jeg var 4+2 og HCG lå på 1815.
Fordi jeg har mistet 5 ganger skal jeg på UL hver uke fra 6 uker.

Det har seg sånn at jeg vil på UL fredager, så det ikke blir fullstendig krise med helt ny jobb hvis det viser seg at det er dødt.

Fredag 7 juli ønsker jeg veldig gjerne UL, men er da bare 5+6. Kan de finne hjerteslag da?
Har en syklus på 28 dager. Og testen var positiv 3+1. Hvis det har noe å si[emoji4]
Er så redd for om det Evt ikke slår enda så har jeg ikke mulighet før om to uker igjen...
 
Hei og gratulere masse!

Ja det kan være litt tidlig, og hvordan vil du oppleve det hvis du drar på UL de ser at fosteret er der men klarer ikke å se hjertelyd enda, vil du da bli mer bekymret? det trenger ikke å være noe galt men at det er fortidig. Jeg tenker at i denne situasjonen må du prioritere. Forstår frustrasjon og redsel rundt jobb, men er jobben viktigere enn at du føler deg tygg? Og hva blir konsekvensen på jobb hvis det går galt? Jeg ønsker ikke å gjøre dette vanskeligere for deg, men tenk igjennom det, så sitter du med svarene selv.

Håper det går bra på UL og i dette svangerskapet, masse lykke til!
 
Jeg var på TUL 5+6 og da så de ikke hjerte enda. Så faktisk bare den ene tvillingen da. Hvis du kan vente til litt ut i uke 6 ville jeg gjort det [emoji6] Lykke til! Og Gratulerer
 
Jeg var på TUL 5+6 og da så de ikke hjerte enda. Så faktisk bare den ene tvillingen da. Hvis du kan vente til litt ut i uke 6 ville jeg gjort det [emoji6] Lykke til! Og Gratulerer

Var det jeg var bekymra for[emoji85] men nå kommer jeg til å være fornøyd så lenge legen kan si det ikke er tom fostersekk/blæremola.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp