Vises graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter LilleS1
  • Opprettet Opprettet
L

LilleS1

Guest
Er jo ganske tidlig for de fleste enda, men er det noen som har begynt å se antydninger til en liten mage allerede? ❤️ Her skjer det lite så langt, er førstegangsgravid og 8+1. Regner med å måtte vente enda en del uker :rolleyes:

8+2
Her vises det! Kul på magen og pupper som har vokst veldig. Passer greit med hjemmekontor nå :confused:

Jeg har også veeeldig vonde pupper, men er usikker på om de er større eller ikke (er dessverre ganske store fra før). Og føler magen har en liten kul, men tror det er mest pga luft Er 6+1

Jeg kjente at puppene var ømme en god stund før jeg i det hele tatt tenkte på å ta en graviditetstest, og de er skikkelig vonde. Har nok vokst litt, orker ikke ha på bh. Magen står ut, men det er nok mye luft ja:wacky:

Her har jeg fått en liten kul på magen og puppene er større. 7+3 i dag. Men så blir jo dette den fjerde graviditeten å sist ul så de to stykker. Så spent å se nå på fredag

har større pupper og har fått mer mage, den er jo litt oppblåst også, det er jo ikke livmora som tar mest plass.. :P

Er det flere som føler at magen er hard nederst? Når jeg søker på dette på nettet får jeg bare opp artikler om å være hard i magen, men er ikke helt det jeg mener ;) Jeg føler at nederste delen av magen er ganske hard allerede.. Jeg har minst 2 kilo til overs og er vant til at den er myk når jeg klemmer der, men merker stor forskjell nå. Synes det er litt tidlig å kjenne livmoren så godt, og blir dermed "engstelig" om det er flere enn 1 der inne :angelic: Er det flere med samme erfaring?

Jeg har sykt ømme og harde pupper, så det føles som de har blitt noe større (uke 4+5). Sier ikke neitakk til det, har ikke så mye å skryte av til vanlig :laughing002
Sist begynte magen å komme rundt uke 16, så den venter jeg ikke på enda. Foreløpig er det bare luft :D

Er det flere som føler at magen er hard nederst? Når jeg søker på dette på nettet får jeg bare opp artikler om å være hard i magen, men er ikke helt det jeg mener ;) Jeg føler at nederste delen av magen er ganske hard allerede.. Jeg har minst 2 kilo til overs og er vant til at den er myk når jeg klemmer der, men merker stor forskjell nå. Synes det er litt tidlig å kjenne livmoren så godt, og blir dermed "engstelig" om det er flere enn 1 der inne :angelic: Er det flere med samme erfaring?
Det er ganske stramt/hardt nederst i magen her og, og det at det er to inni der har streifet meg :p Kan ikke huske at det var slik forrige svangerskap, men fullt mulig at det har gått i glemmeboka :hilarious:

Fikk større pupper 10 dpo. Takk gud for det, det trenges for å si det sånn:hilarious:
Ellers lite. Er oppblåst, så ser kanskje litt mer gravid ut enn jeg ønsker akkurat nå:facepalm:

Jeg er ganske oppblåst i magen.. så slepper jeg den fult ut om kvelden så ser jeg veeeldig gravid ut :facepalm:men er nok bare luft enn så lenge!

Jeg er også hard nederst i magen og føler noen ganger at jeg kan kjenne livmoren, selv om det sikkert er tøysete. Det varierer litt og har nok heller med at jeg er oppblåst og har litt treig fordøyelse.

Min mage er blitt ganske stor allerede, er ikke 6 uker enda. Hadde litt mage fra før, men har vært gjennom IVF så magen ble litt større når eggstokkene vokste og har egentlig ikke blitt mindre etter det. Så passer ikke vanlige bukser, eller jeg kan presse de på, men er såpass øm i magen at det er for ubehagelig. Puppene er litt ømme, men har ikke vokst noe særlig, vertfall ikke som jeg merker.

Trur det har komt litt mage. 7+3. Var gravid oi desember også, så trur det er litt mage igjen frå då. Tredje graviditet det her. Litt større pupper også :)

Ingenting som vises her, 7+0 i dag. Puppene er litt ømme innimellom, men er ikke blitt større, ikke no mage som vises. Tredje (eller egentlig fjerde) graviditet nå. Puppene har ikke vokst noe særlig de andre gangene heller.

Back
Topp