Viser magen?

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Etter terminkalkulator på nettet er jeg 11 uker på vei. Kan ikke se at magen har blitt noe større? Kan det være fordi det ikke er noe? Eller er det vanlig at det kan ta lengre tid? Har ikke vært hos lege enda, skal gå neste uke, og er såååå nervøs for de skal si at testen var feil, og det er ikke noe liv...

Første gang viste d ikkje noe særlig på meg når eg bare var 11 uker :) no e eg 14 uker og magen har blitt litt mer gravidrund :)

babyjente 27 Juli ♡

Er det første barnet? Jeg fikk ikke mage før i uke 20 med første:-) nå er jeg snart 14 med nr to, og magen har begynt å vises:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er førstegangs i uke 11. Ingen mage her heller. Men lurer på om livmora har flyttet på seg. :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg fikk ikke antydning til mage før 16+0 sist. Da var jeg førstegangs :)
Har ikke stor mage nå heller så er mest opplåst.
Men har muffins mage fra før.

Alle svangerskap er så forskjellige, jeg er førstegangs og her går ting så forferdelig fort. Jeg ser ikke beina mine lenger når jeg står normalt og kikker ned, livmoren kom over skambeinet i uke 9. 11+2 i dag og livmora er halvveis mellom skambeinet og navlen, tydelig mage.

Nesten ingen klarer å tro det er mulig, for det er mer uvanlig at ting skjer så fort førstegangs enn at det ikke vises. Som oftest får man ikke særlig mage før 16-20 uker første gangen :)

Er førstegangs. 12+4 i dag og like flatt som alltid :P så tror ikke du skal bekymre deg så mye. Jeg tør ikke håpe på mage før tidligst uke 16 :)

Det er vel veldig forskjellig fra person til person:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er en god del større, men tror det er mest luft. Kjenner iallefall ikke livmoren enda. :) Førstegangs.

Kjenner heller ikke livmoren enda. å er en del større så er nok mest luft her å. Førstegangd.

Jeg er akkurat 11 uker i dag, 3. gangs, og ikke antydning til mage. Men er overhodet ikke bekymra - kjenner livmorkanten godt, og er så kvalm og elendig at det er nødt til å være en baby der.

Sist kom ikke antydningen til magen før i uke 16-17 ;-) i uke 20 på UL var den synlig men ikke stor ;-) alle e ulike så ikke stresse, plutselig er den der ;-)

Fikk ikke antydning til mage før jeg var i 6.-7. måned sist.. og da var det bare sånn at gubben og jeg så det. Selv rundt de tider da jentungen ble født kunne jeg lett gjemme graviditeten.

Back
Topp