Vise magen?

F-40425073

Flørter med forumet
Jeg kjenner det sitter litt langt inne å bli fortrolig med magen. Er i uke 17 nå, minimalt som vises på magen, men tenker det kan ikke være lenge igjen nå. Har en god stabel gravidklær, og gruer meg til å begynne å bruke de. Nærmer meg etterhvert 40 år, og det føles nesten som å måtte begynne å kle meg som en tenåring.

Vet mange vil vise og mange vil skjule, men vil ikke gå kledd som et telt heller. Trodde ikke jeg var så forfengelig, men der tok jeg feil :D

Du er heldig, jeg har så mye mage dra før at jeg ser nok ikke gravid ut før i 7-8 mnd :hilarious: må si at jeg synes gravidmager er veldig fine jeg :joyful:

Du kan visa magen når du føle for det sjøl tenke eg. Det variere frå person t person ka tid magen blir synlig og koss stor den bler.
Dei fleste syns gravidmage e fint.
Min mage va ikkje godt synlig før eg va helvveis, hu e født i oktober i fjor. Begynte å broka gravidkler i juni/juli. Brukte joggebukse med strikk frå veke 12 ca, andre bukser passa ikkje sjølom magen va usynlig for dei som ikkje visste om graviditeten.
Eg jobbe i barnehage og for någen år si va der ei mor 40 pluss som venta unge nr to, hu hadde et sjal som dekka magen når hu va høygravid.
Men du har lyst å visa magen nå forstår eg.

Jeg har vist magen siden jeg var 12-13 uker på vei da den kom veldig raskt nå med nr 2. jeg er veldig komfortabel med magen da så det er så klart forskjellig fra person til person. Alt til sin tid og hva som føles rett for deg :happy: Jeg bruker ikke gravidklær Da jeg syns utvalget er dårlig så kjøper heller gode, fine lange kjoler som jeg går med. Både noen litt finere og noen litt mer avslappet. Jeg elsker å gå i mer trangere kjoler nå som jeg er gravid for da ser alle magen og ikke alt annet som vises i en trang kjole:hilarious: Går aldri i det ellers for å si det sånn!

Tenker du får kle deg som du føler. Kanskje det hjelper på fortroligheten når kula vokser. Finnes jo mye fine gravidklær nå også. Fordelen med vinter er jo at man kan ha litt store gensere uten at det er rart.
Skulle gjerne vist frem, gravidmager er vakre synes jeg. Følte meg så fin når jeg gikk med de to første, men nå er det 15kg ekstra og føler meg bare fæl. Håper kula dukker opp til slutt, men det er nok lenge igjen med å bare se «tykk» ut:confused1

Forstår hva du mener, og synes det var godt at noen tok det opp.
Går gravid med nr 3, som blir en attpåklatt. Er 35år, men føler meg "gammel" ift når jeg fikk mine to første for snart 14 og 11 år siden.
Den gangen var det veldig(!) stas med magen og den kunne ikke komme fort nok. Ble faktisk lei meg en gang når en dame kommenterte hvor liten mage jeg hadde 7mnd på vei.
Men nå føles det helt annerledes. Har gått med klær som dekker magen, og gruer meg litt for å vise den frem når den blir enda større. Klarer ikke helt å forklare hvorfor det føles sånn nå. Synes gravidmage er fint, så det er ikke derfor.
Ser ikke frem til at folk skal se på eller kommentere magen, stille spørsmål osv. Vil liksom at vi skal holde denne graviditeten for oss selv, og at det er en koselig tid for kun oss. Mer privat på en måte.
Det var veldig koselig å dele nyheten med familie og nære venner, men der stoppet det for min del. "Alle andre" betydde ikke så mye. Med de to første ble det annonsert i øst og i vest :laughing002

Har kjøpt inn litt gravidkjoler, og håper det blir stas å gå i de etterhvert :)

Back
Topp