D ~D@isigeD@ier~ Forumet er livet VIP 12 Des 2009 #5 Nydelige gutter[:D] Og han eldste tror jeg nok at jeg har sett før[:D][;)] Gratulerer med spira[:)]
Vengamor Betatt av forumet 12 Des 2009 #7 ORIGINAL: Habib Galbi for noen kjekkaser <3 utrolig pen han eldste, og minsten er sååå skjønn. hvor gamle er de? Minstemann er akkurat blitt 2 år og eldstemann er 3.5 år[:)]
ORIGINAL: Habib Galbi for noen kjekkaser <3 utrolig pen han eldste, og minsten er sååå skjønn. hvor gamle er de? Minstemann er akkurat blitt 2 år og eldstemann er 3.5 år[:)]
F FancyPants Forumet er livet 12 Des 2009 #8 Forresten, hvis du er den jeg tror så ligner største far og lillen moren, syns jeg.[;)]
Vengamor Betatt av forumet 12 Des 2009 #11 ORIGINAL: fairy Forresten, hvis du er den jeg tror så ligner største far og lillen moren, syns jeg.[;)] [;)]
ORIGINAL: fairy Forresten, hvis du er den jeg tror så ligner største far og lillen moren, syns jeg.[;)] [;)]
Medea Elsker forumet 12 Des 2009 #12 De er herlige begge to [:)] Koselig å se deg her igjen da [;)][:D]
M MammaOkt Forumet er livet VIP 12 Des 2009 #13 Ååå så nydelige de er -og så store de er blitt![:D][:D] Og - gratulerer med graviditeten!