Vise frem magen :)

Malvinka

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Julibarna 2019
Når begynner dere å vise magen. Kjenner jeg har kommet over fra det å prøve å skjule magen i store klær til å gå med klær som fremhever magen. Særlig privat da, på jobb er jeg fortsatt mer anonym gravid ennå, selv om jeg ikke skjuler det aktivt :)
Er 16+0 og magen har nå poppet skikkelig frem.

Hvordan er det med dere da?
Mye mage og viser dere den frem?
 
Jeg har fått mage, men viser den ikke frem. Er 16+4, så føler det er litt tidlig å vise den til omverdenen, selv om det ikke er noen hemmelighet at jeg er gravid. Bruker foreløpig litt løse kjoler eller strikkegensere, så tror ingen tenker noe spesielt over at det er en kul der. Hjemme går jeg i det jeg føler for :)
 
Er 16+2 i dag og har fått en fin kul på magen! Går i vanlige klær, men har gått over til mammabukser. Viser den frem både på jobb og ellers :) <3
 
Ingen babykul enda, er bare 13+4, men ser ut som at det snart vil poppe ut litt.
Gleder meg veldig til den kommer, liker å strutte rundt med babykul :joyful:
 
Jeg er 16+2 og fått litt mage. Jeg viser den frem i klær man ser at det er babymage, og skjuler den med skjerf hvis jeg har på klær jeg bare ser feit ut i :p
 
16 uker i dag og baby kulen har vært her i noen uker allerede! Den er svært fremtredende og kan ikke skjules! :bag:
 
Jeg er på det stadiet hvor folk lurer på om jeg er gravid eller om jeg bare har lagt på meg :knegg: Har litt mage, men går med mye klær (fleece/ull) på jobb, da er den ikke så synlig. Er bare 13 uker enda.
 
Jeg er på det stadiet hvor folk lurer på om jeg er gravid eller om jeg bare har lagt på meg :knegg: Har litt mage, men går med mye klær (fleece/ull) på jobb, da er den ikke så synlig. Er bare 13 uker enda.

Haha,samme her! Magen kan liksom fortsatt forveksles med at en har kost seg litt ekstra i julen :rolleyes:
Jeg har ikke offentliggjort på jobb enda, så her går det i store og tjukke gensre på jobb fram til neste onsdag da katten skal ut av sekken. Endelig!!!
Magen har kommet, men en ser det best uten klær foreløpig.
 
Haha,samme her! Magen kan liksom fortsatt forveksles med at en har kost seg litt ekstra i julen :rolleyes:
Jeg har ikke offentliggjort på jobb enda, så her går det i store og tjukke gensre på jobb fram til neste onsdag da katten skal ut av sekken. Endelig!!!
Magen har kommet, men en ser det best uten klær foreløpig.
Blir nok godt å slippe ut magen fra neste onsdag da :laughing002 Alle kollegene mine vet om det, jeg er bare veldig lite glad i å fryse, derfor bor jeg i varme klær halve året...:laughing002
 
Er 15+4 uker på vei og begynner smått å få en liten kul. Jeg skjuler ikke magen på jobb eller andre plasser :)
 
Jeg gikk i en tettsittende genser igår pp den flrste jobbdagen jeg har hatt siden oktober. Var i et møte med flere som ikke visste. Ingen sa noe, så regner med at jeg går for å være litt ekstra røslig og har lagt på meg over magen da :p
 
Flere som har kommentert magen min, den er godt synlig og har vært det siden uke 12-13. Skjuler den ikke. Elsker å ha babykul :)
 
Blir nok godt å slippe ut magen fra neste onsdag da :laughing002 Alle kollegene mine vet om det, jeg er bare veldig lite glad i å fryse, derfor bor jeg i varme klær halve året...:laughing002

Ja, slippe ut magen også begynne å gå med gravidbukse på jobb. Nå synger den vanlige jobb-buksen på siste verset. Den er høy i livet og gir en liten hold-in effekt, men nå begynner den å stramme noe voldsomt. Gravidbukser derimot legger jo ikke skjul på noe :joyful:
 
Ja, slippe ut magen også begynne å gå med gravidbukse på jobb. Nå synger den vanlige jobb-buksen på siste verset. Den er høy i livet og gir en liten hold-in effekt, men nå begynner den å stramme noe voldsomt. Gravidbukser derimot legger jo ikke skjul på noe :joyful:

Enig. Gikk med en "vanlig" bukse her en dag som fikk magen til å se mindre ut. Fikk som fra lederen om jeg ikke hadde fått mage. Ellers går jeg mest i mammabukser og da viser kulen ganske godt :)
 
Jeg gjør ingenting for å skjule den, men heller ingenting for å fremheve den. Jeg går med store strikkeklær hele vinteren, så det er nok ikke alle som legger merke til den ennå. Men jeg merker at alle genserne mine begynner å bli litt for korte :p
 
  • Liker
Reactions: Kkk
Jeg har så mye mage fra før, så hos meg ser man det nok ikke! Hehe skjuler ingen ting, men merker ikke noe til større mage selv :) (16+6)
 
Mer "kost seg i julen" mage her enn babymage....:nailbiting::laughing002Så går med vanlige klær og fremhever ikke magen, selv om det er offentlig. Er 15+3 men har ikke fått spørsmål om jeg er gravid fra folk som ikke vet det. Dette er nr. 4 og jeg får veldig stor mage på slutten... Pleier å.ta litt tid før den kommer men så kommer den skikkelig! :rolleyes:
 
I dag var det ei på jobben som så at jeg var gravid. Er bare 13+2, men er andre graviditeten.
 
Jeg prøver ikke å vise den fram, synes det er tidlig, men enkelte dager er klesvalgene litt lite gjennomtenkt nå når det er kaldt og da vises det veldig godt. F.eks. i går tok jeg på meg en tynn ullgenser med fleecegenser over. Hva skjer med VELDIG statisk fleece? Klinger seg så klart inntil alt av kropp. Men det vises visst ellers også, flere på jobb som har kommet bort og kommentert det, svigermor er bekymra for at den gode, varme dunkåpa mi blir for trang før kulda er over, og mamma lurer på når jeg skal slutte å kalle meg selv oppblåst. :wacky: Tror nok det går fint med dunkåpa jeg, da...:p
 
Back
Topp