vise frem dyr ???

Annicken

Forumet er livet
hej hej =) har så lyst å vise bildet av den super søte fotogene hunden til mamma =)   flere som har bilder av dyra sine ?????

her er Falcko   ;P

jeg vil å ha, men får låne mamma sin en gang i blandt, sambo vil ikke ha, men han digger Falco da =) tihi =) så han får lov å være på besøk =) 

når jeg har hatt med baby tøy, og leker, så lukter han skikkelig lenge på de =) tok han med inn i en baby butikk, og da var nesa i været hele tiden. hadde han på armen da ;P

så han må nok få litt baby leker han og, visst Kasper skal ha sitt for seg selv =)

Ntååå så søt han va da[:D] No fikk æ veldi løst te å vis frem mine 3 hunda og pusn[:)]

Dette e Taxi[:)]

Alle 3 ute på altanen i sommer, fra venstre: Shelby, Compis og Ayla[:D]

Måtte bare ha dette me også, sånn e nemlig liggestillingan her i huset[:)]

Her var det mange søte altså! [:)]
Her i huset er det ikke noen dyr. Er hyperallergisk så den sovestillingen der Cece_28.04.07 hadde tatt livet av meg [:D]

heheheheheh sååååååååå kule de var når de sov ;P  drit kult  =) hehehehe

Det e bare standard her i huset...våkna ofte me at de ligg sånn oppå mæ...her e noen fleire[:D]

Compis og Taxi ligg i godstolen[:)]

Far i huset og alle dyran på sofaen[:)]

Sånn bruka vi også å ligg[:)]

Æ og Ayla ligg å kosa i senga[:D]

Favorittaktivitetn te Compis og Shelby...heng i tauet[:)]

Her er minigrisen vår, Emily [:)]

Så mnagen fine herlige dyr. Og den grisen var bare konge. Jeg har bare fisker. Måtte gi vekk pusen vår da vi flyttet hit vi bor nå. Han heter casper.

ORIGINAL: RitaCeciie

Den minigrisen var bare helt herlig!!!!! hvor får du kjøp de egentlig? Har du lyst på en sånn jeg også [:)]

Ja, ho er kjempe god [:)]
Vi kjøpte ho fra en oppdretter i Tønsberg. Men vil ikke anbefale deg å kjøpe der pga litt dårlige erfaringer [;)]

ORIGINAL: Mariannek

Her er katten vår Zimba[;)]

Så herlige pus[:D]
Mini gisen var og knall herlige.
Skal få tatt bilde av gullet mitt å legge inn her..

så søte og fine dyr dere har!! [:D] Vi har ingen dyr vi nå, bortsett fra hybelkaniner [;)]

så mange fine dyr ja[:)]nydelige bilder[;)]her er Rikki,hunden til pappa..har hatt ho mye[:)]

og her er meg og sambo og katten vår Pu[:D]brukte det med oss alle tre til julekort i fjor,hehe[;)]

Og her har den sniken lagt seg godt til rette på kjøkkenbordet!![:D]og så sover han på soffan med plddet sitt over seg,har eget pledd,hehe[;)]

Ja masse flotte dyr her..
Selv er jeg en kattekvinne... [:D]
"Dotten" min Nemi                                            og ungen hennes Plumbo...

Dette er den skjønneste skjønningen av alle skjønninger [:D]
min Lazarus... Han flytter til min beste venninne når william kommer, han har en tendens til å bli sjalu ( VELDIG mammadalt)  og dit vi skal flytte er litt utenfor byen og det er mye rev der... så tar bare ikke sjangsen på å ta med meg Lazarus dit!

Dette er hundenen til mamma og pappa.. 2 bittesmå på ca 7 kilo, og en stoooooooor på ca 70 kilo.. En av de små har løpetid nå, og den store hunden er en gutt, så det er veldig komisk hjemme hos mamma og pappa for tiden.. [:D] hehe

Back
Topp