Vise fram magen eller skjule den?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
Elsker å vise den frem. Men nå, når jeg er slapsete og ser ut som jeg er blitt feit etter jula, så skjules den litt. Det blir jo enda verre egentlig :hilarious: ser ut som et telt.
 
Har i grunnen vært mer opptatt av klær som ikke strammer enn å vise/skjule babymagen. Så noen klær jeg bruker vises den godt og andre ikke særlig mye - er i uke 14 nå og synes stramme klær er som pesten. Men plages da av kynnere...
 
Viser gjerne magen frem når jeg er gravid.
 
Hadde ingen behov for å vise magen frem når jeg var gravid, for følte meg ikke komfortabel som gravid rett og slett.
 
Jeg har ikke noe valg, er bare straks 13 men magen står rett ut og jeg klarer ikke å holde den inne. Ser ut som om jeg er et par mnd lenger enn jeg er. Sliter med å finne klær, innså da den begynte å vises at jeg går med mye tette klær, uten at jeg har tenkt over det, og nå når jeg vil skjule det litt er det lite jeg har å gå med. Har ikke økonomi til å kjøpe noe nytt nå heller. Ikke at jeg har noe i mot at magen vises, det er ikke noen hemmelighet lenger, men jeg er så kort på vei at jeg føler jeg kommer til å gå rundt med mage en evighet. :confused:
 
De eneste gangene i livet hvor jeg har vært fornøyd med magen min var når jeg gikk gravid. Viste den stolt frem.
 
Toåringen her er veldig på å vise frem magen min :hilarious:"Baby, baby, baby" sier han og må løfte toppen for å hilse. Tror sjelden jeg har vist fram magen så mye som under dette svangerskapet :p
 
Har vist stolt frem med de 3 første, nå kommer jeg nok til å skjule den en stund, siden dette ikke var helt etter planen så vi trenger fordøye det en stund :)
 
Likte å ha på tettsittende overdeler mens jeg gikk gravid, elska magen min :Heartred Viste aldri frem magen uten klær :p
 
Jeg elsket magen min, så den viste jeg med stolthet :)
 
Back
Topp